Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2010 17:05 - Нивото
Автор: bachym Категория: Други   
Прочетен: 2665 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Спаднало е нивото.

Реката се е отдръпнала.

Голямата вода е отминала.

Реката е отнесла

Но и оставила.

Като в живота ми !?

Когато още не пушех на терасата.

Когато още нямах тераса .

Когато още не пушех

Сега съм се прибрал

В ежедневното корито

Тека спокойно и бавно.

Гледам да съм на ниво

Да имам притоци

Да не пресъхвам

Да не затлачвам коритото

Да не правя приливна вълна

Да не давя

Да плуват в мен

Да не троша мостовете, а

 Да  ги милвам

Да събирам

Да не разделям

С едно наум, че

Съм силата

Която не може

Да се спре

Всичко което е

Под нивото

Ще бъде отнесено.

Деца, хайде да отидем

Да видим Дунава

Четох че приижда

Да видим нивото






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kaprizna - Ставаш
25.02.2010 17:46
все по-добър в писането...БРАВО!
Невероятното изпълнение на Брус и Стинг е за ТЕБ!
цитирай
2. giminibilibob - Чудно стихотворение
25.02.2010 19:12
и страхотна песен!
цитирай
3. joysii - Сега съм се прибрал в ежедневното корито
25.02.2010 19:41
Ако си толкова умерен , уравновесен и владеещ себе си от дълго време...внимавай,наближава период на бъркотия,желание за промени и авантюристични настроения.
цитирай
4. bachym - joysii
25.02.2010 21:44
Благодаря ти гадателко
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив