Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2010 21:10 - Бас Керет
Автор: bachym Категория: Други   
Прочетен: 2267 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 27.02.2010 21:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

—Какво ?

—Бас керет - отвреме на време, понякога, така го използваше баща ми, Стоянчо?

—И какво?

—Стояне искаш ли да отидем някъде?

—А на твоите какво ще кажеш?

—Ще ти разваляме стааарото лозе?!

—А после?!

—Ще правим ново лозе?

—Готов съм от 1979, Камене?

—Къде да отидем Стоянчо?

—Където кажеш!

—На Плиска?!

—Добре?

—На паметника 1300 години България в Шумен, ходил ли си?

—Не

—Като бях в Шумен си казвах - веднъж да се махна от този скапан град!? Като ме пратиха в Ямбол разбрах че има и по-скапани градове. И наскоро разбрах, че аз съм скапан?

—То аз като те видях, веднага разбрах, че си скапан!?

—За това те харесвам Стояне, че си честен към мен!

—Камене 1300 години България е върха, човек?

—Целия град го одумваше едно време?

—Целия ли, Камене?

—Е, поне половината!?







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Изненадваш ме...
28.02.2010 13:14
Мислех, че харесваш Ямбол. Така хубаво го представяш със снимките си.
:)))
цитирай
2. bachym - Харесвам го
28.02.2010 14:13
вече :)
цитирай
3. joysii - 1300 години България е върхът
28.02.2010 20:24
Още е.Но градът и хората са други,нови,различни от тогава.Когато ходиш в Шумен ,обърни внимание на хората.Паметникът да е повод или оправдание.
цитирай
4. bachym - joysii
28.02.2010 20:55
Колко други са хората. Когато бяхме там горе 2009 септември беше много весело :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив