Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2010 19:54 - Лоши времена
Автор: bachym Категория: Други   
Прочетен: 1003 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 27.02.2010 20:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Влакът си е същият като преди десет години. Никаква промяна.

Почти празен в юлския петък?!

Кой пътува с влак вече?

Красавица като тази ! Сигурно е метър и осемдесет. И си намества закълъфения костюм на багажника. Хубава отвсякъде, то не са лице, бедра, дупе, какво прави тук. Пътува с бял панталон, а стига бе.

Постила кърпа на седалката - милата и зачита книга.

Другите сигурно са семейство - делови едни такива

Ясно , я да видим как изглежда България от  влака?! Много красива.

— Направо съм погнусена ?! От понеделник ще си търся нова работа!?

—Във война сме нали съм ти казал - знаеш моето мнение!?

—Не ти не можеш да си представиш? Тия шефове новите не търпят никакво мнение?! Тапири са!? Махнаха тези които вършат работа и оставиха оная фръцла, ти я видя.

—Хубаво мига с очички - скъпа?! Герберче младичко, нали така?!

Нали ми каза, че познавала лично ББ?!

—Направо съм отвратена !?

—Тоя филм съм го гледал, гледал, не си хаби енергията!?

—Не ти не разбираш?

—Аз ли не разбирам? 99 процента при мен са наши момичета и момчета. Разправял съм ти, още се чудя как ме взеха на работа!? С една скрита камера пари ще направя?! Не са добре хората, ама държавна работа - критерий никакъв?!

—Бясна съм направо?!

—И по частните фирми е така, шуреи и шуренайки, чу какво каза онзи готиния архитект от Търново като бяхме на Горни Върпища?!

—Как си чул, беше пиян като кирка?

—С Ники си говорихме за унгарския рок и с неговата водка?

—Направо ти се чудя - биволско спокойствие?!

—Това е война мила!? Дано да съм жив когато свърши - да видя? Стара Загора - да слизаме!

—За къде пътувате ?

—Ваарна ?

—Не сте от България ?

—От Скандинаавията?

—Димитър.

—Инга. Не говори добре български.

—А разбираш ли?

—Чувах ...тези ....дет ...слезли...мили...хора?! Мила , скъпа.. говорят! Обичат се!

—Искам да дойда с теб до Варна!?

—Моля?

—Слизам  мила, на Ямбол! Приятно пътуване !

—Приятноо!

И маха ли маха като да сме влюбени.

 

 

 

 

 

 

 







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив