Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2009 16:30 - от за във и извън прехода
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1338 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прехода подхода и обхода.

Голям преход , ей като ме хвана 1989 г., двадесет и четири годишен току завършил вишист та най-хубавите ми години в преход минаха.Пари имах нямаше какво да си купя с тях.Не сега няма да си спомням, може би друг път.Взех от библиотеката книгата на политолозите Райчев и Стойчев „Какво се случи” ,но само попрочетох оттук оттам.Аз лично ги харесвам какво говорят.Сигурно са обяснили добре как стана този преход.За мен прехода бързо мина ,малко мога да разкажа за него.Което ми припомня от психологията ли беше от дървената философия ли беше, какво си спомняш от година ежедневие и от пет дена на морето например.Та така бързо и безсъдържателно си мина прехода.Преди година (лятото на 2008) г. бях тръгнал на разходка из България и в една китна долина до една красива лъкатушеща река гледам гледка от преди 100 години.

Върви един чичо с крина в ръка и сее.Бре,спрях се поздравихме се и поговорихме.

Не ме гледай така казва Мехмед (така ще го нарека в този район са им все такива имената) аз работих в завода много години.Добре беше с Иван Бъчваров ако си от града големи приятели бяхме.Та приказваме си ние за прехода то нали всичко около него се върти.Тя темата е неизчерпаема ама ние я затворихме набързо.

Аз чат пат и до Чорлу ходя до Истанбул за стока докарвам някой лев ми казва Мехмед.Ти вика ходил ли си до Чорлу до Истанбул.Ходих казвам беше ми любопитно да видя.Е как хареса ли ти интересува се Мехмед.Истината му казах останах само с добри впечатления .А преди двадесет години казва Мехмед бяха 20 години след нас.

А сега са 20 години преди нас(той Мехмед го казва аз не съм ги смятал).И сега за финал.Ама да ти кажа Димитре, нали Димитър беше ходил съм и във Франция и в Германия такъв живот какъвто го живеем тук никъде го няма.

Живот и здраве да е, така се разделихме в добро настроение.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - за прехода
03.06.2009 17:24
Какво казваш всъщност, умнико!?
Каква теза прокарваш?
Едно нищо! Просто и ти да се изкажеш. Ама "социализЪма" мина - изказванията не са задължителни! Помисли малко повече другия път. Или препиши някоя умна мисъл, ако пак нищо не ти роди главата.
цитирай
2. bachym - a no name'n
04.06.2009 08:11
А ти определена теза ли искаш да чуеш?Приеми, че не съм го написал за теб.Е все пак благодаря за коментара.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив