Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 07:39 - Оптимистично за България
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 764 Коментари: 0 Гласове:
0



 Оптимистично за България.

 

Отдавна си мисля  да запиша на лист мислите си по тази тема - не моя болка, моя тръпка, моя кауза ако щеш.

И искам да го направя най-напред заради мен самия.Ако се получи  добре и смислено за някой, ще бъда безкрайно щастлив.Някой като чете ,ако прочете може да си каже, кой е тоя, че чак за България да пише.Предварително се извинявам, не искам да изпадам в положението на онази наша неизвестна историчка дето писа за Баташкото клане, за да стане известна може би?

Освен това искам да отговоря(не че ще ме чуят) и на всички които почти всеки ден чувам да казват – ние българите сме .....  и все лоши неща сме.

Аз съм се родил българин.И се чувствам горд като българин.Е чувствам се и смазан като българин и разочарован и огорчен и жалък.Светът е голям България в момента е жалка картина, НО има шанс според мен.Сигурно и не само един шанс.

Да се връщам ли сега в историята, много ми се иска и ще се върна.Макар че за тези които искат всичко и то незабавно,тя историята за нас е свършила когато сме се изолирали от съседите си и сме оставили само Варна-Иличовск.(според мен не съвпада с 9 септември , а със загубата ни от вече националните държави Турция, Гърция ,Сърбия и Румъния -  малшанс и погрешна българска национална доктрина.

А от това поне за мен следва,че големият НИ шанс е да се обърнем агресивно (икономически , културно-туристически ) към съседите Румъния,Сърбия,Македония,

Гърция и Турция като развиваме и Варна-Иличовск.

Типичните българи и типично българските неща ( предателство, продажност и т.н. и т.н) с които се бичуват и интелигентни българи според мен са се появили в устите на полу-интелигентите точно тогава след като сме се зазидали за съседите и загубили икономическата мощ на българите от Източна Тракия, Беломорието Македония, Добруджа и Западните покрайнини.Не не става въпрос,че България сега е малка достатъчна си е (до 1913 г. е била и без Кърджали), но тогава сме били супер сила със лев който и в Австралия е ЛЕВ.Страната ни е колабирала може би както по времето на Цар Иван-Шишман.Голяма сила със скрит порок като големия атлет на стадиона подведен в темпото на новия фаворит на съдбата.Ние сме красиви и умни и готини.Идваме от стари времена като Българи, колко могат да се похвалят с това освен Македонците?

И „не сме ний народ а мърша” със сигурност полу-интелигентите го вадят от контекста на вопъла на Петко Славейков.

Е сега няма да се връщам в историята(която ми е мнооого любима).Но мисля да продължа.Аз всъщност искам да напиша книга за Турция!? С добри чувства.

 



Тагове:   Оптимистично,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив