Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2009 13:46 - Събитията на 2009 г
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

е една от темите които са най-атрактивни и актуални броени часове преди да я изпратим.Според критерия и гледната точка, събития колкото хората, колкото и блогъри толкова и събития.Важно е все пак и каква представителност има избора на събития.И тук в blog.bg беше поставен въпроса за това доколко е представителна „публиката”в блога: http://cefulesteven.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/12/28/nepredstavitelna-li-e-quot-publikata-quot-v-blog-bg.462548 .

Основателен въпрос когато става въпрос за каквито и да е квалификации.

Кои са събитията за мен самия през 2009 г? Зависи в кой план, световен български регионален или личен.Или в смесен план.

1.Не мога да забравя „газовата криза” и аз студувах и следях тревожно новините.Няма какво да коментирам, за мен въпроса е ясен, но това е друга тема.

2.После за мен неусетно дойде май, бях затрупан с работа, това беше един хубав период чак ми стана мъчно като завърши.

3.Паралелно си вървеше за мен и за това ще я отбележа – инерцията по която се движеше държавата под тихия гьонсурат на тройната коалиция.

4.Изборите, слагам ги тук просто по хронологичен ред, но който каже че не  са първостепенно събитие.Даже и специалистите не очакваха такава народна активност.

Гласувахме голямо доверие на поредната оформила се с харизма и икономически интереси силна партия.

5. Едно интересно лято беше за мен, на много интересно място и така дойде септември.

6.Октомври-Декември беше финален спринт, уморителен но пълен с движение и срещи с интересни хора.Намерих време за блога си даже.То колкото повече работиш толкова по се организираш и намираш време навярно.А иначе леността е заразителна и те обзема и не ти стига времето.

7.Накрая нямаше коледни премии за пръв път от години насам.Къде са парите, пари няма както казва на сядане и на ставане министъра.Къде отиде излишъка, кризата го отнесе като наглец, никой не разбра.Аз лично даже съм доволен, че няма коледни премии, но това е друга тема.Не, не че ми стигат.

8.И не на последно място събития което очаквах и се случиха.Едното беше обявяването на правителствения екип и последвалото раздвижване  на правителството(Ефект на новодомеца му казвам).И за да станат десет ще ги разделя.

9.Можеше да бъде събитие,  министър на войната да бъде жена, а сега лично аз се чувствам засегнат неприятно.Толкова за екипа аз се имам за възпитан човек и имам уважение и към старците и към институциите.

10.Също очаквано за мен събитие, след като се огледаха новите управници  се раздвижиха.Като палаво дете което е свикнало с новата обстановка.И сега ще ме уволнят, след като минах през иглени уши на конкурса за тази работа.

И понеже видях кого назначават на мястото на така набързо скалъпени уволнения съм почти сигурен, че ще има много събития през 2010.




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив