Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 22:40 - Момчето на Българския преход Слави Трифонов
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1852 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искаше ми се да напиша "Момчето на сръбския рок Момчило Баяджич" но вече е написано —:)

grosni-pelikani1.hit.bg/tutorium/bajaga.htm

Шегувам се де.Но много харесвам сръбската рок група "Bajaga".Слушам БГ радио почти постоянно.Но това са други теми.
Та на темата.Защо Слави Трифонов.Защото още харесвам гласа му когато пее.Вече не го "харесвам" но години гледах предаванията му.Защото той се "издигна" в нашата българска "нежна революция".До Наполеон, или хайде Маршал Ней във Френската Велика Революция или Троцки във Великата Октомврийска Революция.България е велика страна така че не смятам сравненията за неуместни.
Даже онзи ден "великия" ББ каза че С.Т. е искал 50 процента какво повече.
Не знам не съм го питал —:) кога е започнал,но ние двадест човека от взвода в казармата ги разигравахме "неговите" скечове още в 1985 г. Е той стана известен с тях.Ние "имахме" сценаристи от Брацигово и Мездра и актйори от Долна Студена и Пелово и Своге, но за нас няма да знаят.Това не е проблем ние не сме суетни.
Тук само намирам аналогията той също е намерил своя взвод(в музикалното училище) с който е и досега.
И той (те) са се оформили като личности по "нашето" време.Идълги години аз виждах в него себе си.Случайно разбрах че още преди някой да го знае се готвел да замине в Аржентина.Но не заминал.Ето я случайността в Историята.
После пътя му е известен.Криволичейки но запазвайки линия близка до моята си минаваха годините.И той си правеше шоуто не може да не му се признае(особено на фона на самодейните "шоута" а ла ученически).Не искам квалификации(аз съм уравновесен и на никого не се сърдя, само на моите две щерки-сладурани) но просто не съм за БНТ -правачите.
От две години почти не го гледам.Какво му стана или какво ми стана?
Дали това негово Аз, АЗ, Моето, или  неговата Тотална непогрешимост и направо безпардонна тезисност.ВъВ всичко това "хващам" самия себе си всеки ден.Ами тогава?
Не знам .Прави квалификации.И обслужва?!


Тагове:   преход,   момчето,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sety - Аз също харесвах и не харесвах Слави.
20.01.2010 10:06
Години наред съм гледала всяко негово предаване, после няколко години спрях да го гледам. Сега отново го гледам с удоволствие. В момента, наистина той е единствения и неговото предаване, които са някакъв коректив и критика на това повсеместно венцехвелебствие на сегашното правителство. За съжаление, в новия парламент няма опозиция. И това е много лошо. Такова голямо мнозинство, винаги е водило до диктатура. поне в нашата си история. Поздрави!
цитирай
2. cvetnica - bachym!
20.01.2010 10:53
Критиката, когато е искрена и подплатена с добре аргументирани факти е полезна за всички.
Предпочитам високо произнесената истина, отколкото зле премълчаната лъжа.
Успешен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив