Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 10:24 - Да стъпиш на криво
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1619 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                Може ли цигара, че ги свърших ?  - приближава към мен Петко

        Ето, вижда  му се края, а ?

        Още два дни, то и без това ще довършим  боядисването ?

        За какво изтърпяваш Пробацията , бе Петко !?

        Не започнах аз , ама  излязох най-виновен ?! Другите се отърваха. Този като замълчи, другия като те предаде. Не ми се говори, направо ?!

То и няма с кого, то другото момче – куха лейка, две думи на кръст не може да каже?!

Глупаци и предатели това сме ние българите, за нищо не ставаме?!

И Левски сме предали, какво повече да говорим ?!

          Знаеш ли скоро се отбих до Къкрина, по път ми беше и да видят децата ?

        Какво има там ? – изумява ме Петко

        Там са заловили Левски !  Село Къкрина близо до Ловеч .

        Не знаех за това ? – виждам че се чуди Петко

        А какво знаеш за Левски ?

        Знам че са го предали българи, и там в някакъв проход, и после не са си мръднали пръста да го спасят ?!

        Не трябва да се вярва безрезервно, Петко ?

        А ?

        Без резерви бе , като в спорта ?

        Къса резервна скамейка ? – налучква Петко

        Точно , Петко !

        Чувал съм и колкото си спомням от училище ?

        Знаеш ли откъде знаем как са го заловили ?

        Някой е видял или са му разказали ?

        Разказал е този който го е заловил ? След Освобождението се върнал и разказал?!

        Стига бе ?! – съмнява се Петко. С какъв кураж се е върнал?!

        Помисли, аз ще ти отговоря ама по-добре ти кажи, Петко ?

        А предателството ?

        Нищо не е доказано. Напротив натежава версията, че случайно са го хванали

        Добре де, мисля че вдянах ама защо после не са го освободили ?

        Кого да освободят – Петко ?!

        Ами Апостола Левски ?

        Колко тук в офиса знаят че си свястно момче и ти знаят името ?

        Никой ?!

        Дано поне го научим някой ден , Петко !?

 

 

 






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - много добро !!!
24.02.2010 10:42
Изключително! Поздрави!
цитирай
2. bachym - Много ти
24.02.2010 10:45
благодаря . Петко наистина е добро момче :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив