Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2010 16:44 - Безтегловност
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1947 Коментари: 4 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Даже и музика не ми се слуша .

А толкова добре започна деня.

После нещо угаснах .

И се усетих празен .

Като засъхнала бирена халба

Останала от вечерта .

Направо с погнуса .

Един няма да ме заприказва.

Сядам да разменя празна приказка.

Той хвърля цигарата и си тръгва.

И съм сам сам сам .

Не очаквам нищо да се случи .

Безсилен съм .

Без да знам за какво точно

Ми е силата .

Не знам какво да си отговоря.

Не знам и въпроса .

Нищо няма смисъл .

Всичко е без значение .

Трябва да сменя мястото.

Това не е моето място .

Ще го сменя , задължително.

Един ден .

И никой и нищо .

Няма да ме спре .

 – Мила хайде 

Да сменим мястото .

 – Веднага ли ?

 – Веднага !

 –И как ще стане това ?

        Не бях виждал Ямбол

От Север ?

        И аз !

Все едно си

На друго място !





Тагове:   безтегловност,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roza17 - Има разцъфнали дръвчета. Излез, ...
26.03.2010 16:55
Има разцъфнали дръвчета. Излез, отиди под едно бяло дръвче и постой...
цитирай
2. dgv - гледай сега. . :) ако не си си напр...
26.03.2010 17:21
гледай сега..:) ако не си си направил следващия тест, то сега е моментът..:)
ето линка:)
http://dgv.blog.bg/drugi/2010/02/09/indikator-na-stresa-test.489862
цитирай
3. goldy3 - Днес сподели с мен твоя любима пе...
26.03.2010 18:35
Днес сподели с мен твоя любима песен. Ето и моята. Подарявам ти я.
http://vbox7.com/play:0cc1e813&al=1&vid=81408
цитирай
4. joysii - Ти...
27.03.2010 00:38
...да не пообърка живота си напоследък, при това съвсем доброволно?
Това усещане за празнота, безтегловност и безвремие...то ни спохожда при странни обстоятелства.Обикновено мен то ме обзема след период на невероятно красиви и емоционални времена, които по стечение на куб обстоятелства ми липсват за момента.Тогава сякаш някой е отнесъл сърцето ,част от разума и ведростта ми.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив