Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2010 19:48 - Ямбол ,Старосел , Енина , Трявна , Буенос Айрес , Аконкагуа , Сантяго , Ганчовец , Търново , Ямбол
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3635 Коментари: 13 Гласове:
13

Последна промяна: 06.04.2010 13:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Точно сега не ми се ходеше в Трявна .

Добавих в преживяването –  Старосел , по няколко причини.

Не знам дали разбрах  траките , но за себе си знаех , колкото мъжете остаряваме – помъдряваме , си играем с все по-малки топки .   

Колкото помьдрява човешката  цивилизацията , толкова по-малки стават камъните с които строи храмовете си . (Освен ако не използва готови , чужди камъни  ?!)

В Енина бях с раздвоени чувства .

Новият лъскав комплекс ,където преспахме,  беше храм , но на какво точно ?

Или на много неща едновременно !

Винаги съм щастлив и обсебен да видя Шипка !

Първо разбира се храма – Шипка

После и връх Свети Никола – трябва да се поправи , така мисля !?

Може да Ви стори мъглява мисълта ми – Голяма Мъгла беше на връх Свети Никола ! 

Трявна беше пълна с хора – това и харесвам на Трявна .

Какви хора , чудо !

Къде сте бе хора ?

Така ми хрумна девиз – „ Има за Всички”

Запознах се с майстора резбар – Светлин Стефанов !

Хрумна ми нов девиз – „ Ако мислиш , че си видял всичко – Вгледай се „

Тогава се намеси компанията ,  и ми обърка пътя .

Но срещнах Митака . Тъкмо беше направил опит да се качи на Аконкагуа ( 6962 м – първенеца на ЛА) .

В Чили му откраднали фотоапарата – толкова професионално че все едно е туристическа атракция . Това ни трябва и на нас , доста се смяхме .

Трети девиз ми дойде – „Не си объркал пътя – ако знаеш къде си”

После докато се разделяхме – групата ,  се подсмихвах на тяхното – „ Хубаво беше , но свърши ! „

За мен толкова неща започнаха тези дни !

Минахме през с. Ганчовец .

Хора почти няма – имаше делтапланеристи . Все е нещо !?

Търново – ех Столичани Мои .

Опа – аз не съм Радичков !!!

Почерпиха ни пасти и ни дадоха бутилка вино (две бутилки)

Ивайловградско домашно Вино !

Къде сте – Столичани ?

Обещах им да ги заведа на Маточина !

Живот и здраве !

 

 





Тагове:   Старосел,   търново,


Гласувай:
13



1. palisandar - Я ! Почти, ако не съвсем въз-хи-т...
05.04.2010 21:02
Я ! Почти, ако не съвсем въз-хи-ти-тел-но ! :))))
цитирай
2. bachym - palisandar
05.04.2010 21:08
Благодаря ти - много :)
цитирай
3. joysii - HI
05.04.2010 22:41
Бях някъде наоколо-в долината на тракийските царе.Никога не бях ходила там.Откритията на Китов са впечатляващи.
Малко преди Голямата косматка пред нас имаше кола с ямболски номер.Бях сигурна ,че в нея си ти.
цитирай
4. bachym - joysii
06.04.2010 09:23
Сутринта рано нали :)
цитирай
5. tili - Хрумна ми нов девиз – „ Ако мислиш , че си видял всичко – Вгледай се „
06.04.2010 10:59
И като видиш нещо интересно - разкажи ;-)))
Благодаря!
цитирай
6. bachym - tili
06.04.2010 11:04
Да :)
цитирай
7. roza17 - Е, аз бях домакиня през няколкото ...
06.04.2010 11:24
Е, аз бях домакиня през няколкото почивни дни, но пък гостите ми бяха енинчани! А комплексът в Енина сигурно е "Св.Георги"...Харесвам този край. Веднъж летях с делта планер. И на всичкото отгоре бях закусила...Голям шок беше. Няма да се повтори.:)
цитирай
8. sevdabg - Разбрах едно
06.04.2010 16:12
Може би, най-важното.
Изкарал си Празника -
хубаво, мисловно, приятно, отдадено :)
цитирай
9. bachym - sevdabg
06.04.2010 16:32
Ами ти всичко си разбрала :)
цитирай
10. saradiva - Избор
06.04.2010 17:15
„Не си объркал пътя – ако знаеш къде си”

Този си избрах!
Благодаря ти!
цитирай
11. kaprizna - bachym,
06.04.2010 19:24
Радвам се,че си изкарал чудесно празника в приятна компания!
Само не каза колко яйца ти счупиха...
цитирай
12. bachym - saradiva
07.04.2010 09:38
Моля за мен е удоволствие :)
цитирай
13. bachym - kaprizna
07.04.2010 09:39
Не бях "борак" :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив