Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2010 10:25 - Началото и края
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3374 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 15.04.2010 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 image   Ми зададе въпрос :)

 

 

Отговора ми е -  най-големия народ на Балканите !

Който има достатъчно история , за да не му се налага да заема от историята на другите народи.

Сърби има отдавна , но нашите учени предци са ги учили , и са ги били когато не са възприемали .

Гърци има от преди 300 години , нищо че се титулуват  ромеи и елини , тези които знаят , знаят че това не е вярно  .

Румънци има от 150 години , до 1834 г. българският език е бил официален във Влашко , което е било васално княжество на Султана .

Македонци винаги е имало – македонските будни българи в географската област – Македония .

Турци има от 1923 г. До тогава е била Османска империя – в която османи отдавна не е имало – теократическа , военизирана империя , която се крепи на религия и оръжие .

Империя която в последните си 200 години – от 1688 г. например е подкрепяна от Франция и Великобритания в противовес на Русия .

Тези 200 години които са били най-тежките за българския народ , както и в по-малка степен за гръцкия и сръбския народ .

Но това е история – минала работа .

Като историята на Котел – града който е дал едни от най-великите Българи на Съвременна България .

Факт е че „бизнеса” на котленци е свързан с Османската империя и когато умира тя настъпва и края на Котел .

Дали така вече е предизвестен и края на България и Българския Народ ?

Дали края е започнал след Заповедта да Атакуваме Чаталджа или Заповедта Българската Армия да се обърне срещу Сърбия , Гърция , Черна гора  и Албания ?

Или когато по необходимост сме разстреляли Английските и Гръцки Дивизии  на Дойран ?

Или когато заради тази пуста Македония сме загубили всичко останало ?

За мен поне е сигурно , че следствие на всичко това – ние трайно влязохме в Съветската и Руската Зона на Влияние .

И от 1983 г. Окончателно Излязохме от Пътя .

И сега сме Загубени .

Аз лично се „намерих”  - 2008 г .

Всеки ден виждам хора които се ориентират и знаят къде са .

Е надявам се най-сетне кресльовците и слабохарактерните и паникьорите да бъдат изместени от хора които могат и знаят как да спасят тези които искат да бъдат спасени.

Тези които като мен са горди да се нарекат Българи !

За останалите не ми пука !

Ако трябва филипинци и нигерийци ще внасяме , но ще я има България !

Ако оцелее Българския Характер ?

 

        Мехмед , защо не остана да работиш в Истанбулския Тракторен Завод ?

        ТЕ НЕ МИСЛЯТ КАТО НАС !

        А ти какъв си ?

        ГРАЖДАНИН !

        И все пак , Мехмед ?

        БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН !

( Това е истински случай , аз ГО питах и Мехмед така ми отговори )

 

 

 

 



Тагове:   Началото,


Гласувай:
14



1. sevdabg - Захващам се за финала,
15.04.2010 13:19
защото е много силен..
Тъжното е. че тези работливи хора-
ние в Бг наричаме- български турци.
В РТ ги наричат - гяури или българи.
Лично съм го видяла и чула
В БГ- навсякъде
В РТ - в Мармарис.
Горда съм че съм Българка.
Където и да се намирам
И не понасям мрънкащите българи.
Където и да се намират.
:)))
цитирай
2. roza17 - bachym, хубаво е повече хора да се ...
15.04.2010 13:46
bachym, хубаво е повече хора да се освободят от предразсъдъците си по отношение на принадлежността и да могат като теб да кажат - Да! Българин съм! Но сам знаеш, че това не е титла, това е свободен избор и до него се достига трудно. Аз понякога се гордея, понякога се срамувам...Но не забравям думите на Мартин Карбовски "И да се гордеем, и да не се гордеем, все сме си българи. Така че, по-добре е да се гордеем" - което всъщност е самата истина.
Хубав ден!:)
цитирай
3. despinida - Авангарден подход
15.04.2010 15:14
във воденето на полемика по въпрос, който е риторичен :))
Не мислия, че на българина като индивид, му липсва национална гордост. Точно обратното, има я в изобилие. Казвам го, изхождайки от собственото си усещане за принадлежност. Имам щастието, да знам историята на своя род, който води началото си от български комита - браилския хъш Бой Негро, съратник в освободителното движение от края на 18-ти век. Та от него ли, от другаде ли, във вените ми тече непокорна кръв, която не ми дава мира да гледам как нацията ни се самозатрива в бездушие и апатия от случващото се в през последните двайсетина години. То не бяха подскачащи митинги, не бяха жълти блянове по царски палати и сарайски софри...докато в един момент, дойде един (изтрих първото, което бях написала)и дръпна червения килим, но паднаха не тези, които се очакваше, а обикновените хора... И така...боли ме, защото виждам, че пред гордостта си, хората избират оцеляването. А то, оказва се, за голяма част от тях е непосилно... Ще трабва ли да седим и да чакаме да станем канибали, да озвереем до толкова, че да излезем и да кажем СТИГА! Да се прокара закон (това пък кой ли ще го направи), в който мераклийте за полотоци, да депозират солидна гаранция за добро изпълнение на задълженията си през мандата, който им се даде и едва когато следващите, след тях кажат : Предишните добре си свършиха работата, да връща депозита. Народа не е длъжен да търпи безчинствата на властимащите, той трябва да е техен съдник и като вижда, че нещата не са такива, каквито са им обещавани, да може да се противопостави, а не само да избере следващия, който да ГО ОПРАВИ !
Пак илязох от добрия тон, май, но ти вече имаш идея, че бързо паля !

Поздарви и дерзай!
цитирай
4. bachym - sevdabg
15.04.2010 15:40
Благодаря за коментара :)
цитирай
5. bachym - roza17
15.04.2010 15:46
Гордея се .
Разбира се в нашата история има хора и събития които ги има във всяка история.
Има български джелати и катили които са трошили костите на капитан Петко Войвода и са затрили Стамболийски . Палачите в Ястребино или палачите от Народния съд . Тези които са осъдили Вапцаров са го направили от името на България ?
цитирай
6. bachym - despinida
15.04.2010 15:54
Не трябва повече да излизаме от добрия тон ! Да не повишаваме тона !
По-добре танковете - 20 години бях в армията - то вече не беше армия а опълчение
Откъде щяха да дойдат танковете - Но евгениите кариера направиха
Кой не скача е червен - така ме беше срам като го слушах
С малко но завинаги - райх ли щяха да правят ?
Не потъва Титаника - потъва с капитан който няма ни дете ни коте - расъл в оранжерия .
Негово Величество - Го наричаха
Референдума бил нелегитимен - и с това се легитимираха някои
Тотално се загубихме .
Дано се намерим
:)
цитирай
7. sevdabg - Казваш-
15.04.2010 16:04
"Тотално се загубихме .
Дано се намерим
:)"

Много е голяма и всеобхватна темата
Всеки, като индивид, е наясно с пътя по който е поел и му предстои да измине.
А за лакътушенето и загубването на държавата и политиците ни-
то не е случайно ....
Не може хем да се пази национален интерес-
хем и "търбусите им да са толкова Големи.":)
Но ние /визирам народа/ се намираме и въпреки тях.
Колкото и да ни е трудно понякога.
цитирай
8. joysii - Българския Характер !?
15.04.2010 17:54
Пази ,Боже от него! Та това е бай Ганьо! Изключенията са толкова малко и обикновено повлияни от нещо чужбинско.
цитирай
9. roza17 - О, я стига, joysii, българският ...
15.04.2010 22:10
О, я стига, joysii , българският характер... - как може да кажеш, че това е бай Ганьо!?
България - това сме и ти и аз и децата ни. Това са нашите близки, нашите приятели...Никой от моите близки и приятели не е бай Ганьо! А покрай теб? Стига с тези квалификации. Бай Ганьовско е да обобщаваш. А бе защо някои хора се правят на по-хора от другите?! В скайпа има една емотикона, дето повръща. Приеми, че е ето тук!
цитирай
10. joysii - roza17
15.04.2010 23:12
Роузи,скъпа, виж ,аз за себе си никога не бих казала ,че съм свестен и добър човек.Това трябва другите да го почувстват и да го кажат.Т.е. до колко съм съвършена и положителна ...не бих се охвалила сама.
Освен това не съм патриот.Това вече е известно.Обожавам българската природа,прекланям се пред всичките смели и силни личности в нашата история и съвременност.Но българската държава ,нейната подредба и организация са ми направо противни.Има и друго.В комплекса от специфични качества на българския характер ,съм повече от сигурна ,че преобладават негативните.Това е способ за оцеляване.С доброта ,любов и почтеност ,в България ,човек изглежда като наивен глупак.
Ти си симпатяга.Не бих искала да те разочаровам.Но ,моля те,опитай се да ме разбереш и да ме примеш такава каквато съм.Аз съм прям и откровен човек.И винаги когато изтърся някоя истина ,ме запват опулено.Но това е моята истина.Защо да не я кажа.Не е задължително да се хареса на всички.
цитирай
11. анонимен - Може да се каже и с по-малко думи.
16.04.2010 07:41

България е днес Титаник.
През кризата нехайно плува.
Но екипажа и негоден
и пукната пара не струва.

Айсбергът е вече близо.
По корпуса постъргва вече.
А капитана самовлюбен,
по интервюта се завлече.

Че ще се давим, туй е ясно.
То и лодки май че няма.
Поне морето да е бурно
и с нас да глътне капитана.
цитирай
12. roza17 - joysii
16.04.2010 10:59
Да, разбирам. Нали и аз това правя - казвам това, което мисля. Не се сърди. А за приемането - ясно е, че те приемам такава, каквато си. Най-вероятно си по-добра от мен. Даже, не най-вероятно, а сигурно.
Хубав ден, мила!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив