Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2010 15:32 - Двигателя внезапно е спрял ,
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1759 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Докато се спусках по инерция към Крива Паланка . Таблото примигна в червено и  нещо ме бодна в сърцето .

Толкова исках да я видя тази Македония .

-          Деца , ще трябва да се връщаме  ! – спокойно но и с малко болка съобщавам на дъщерите .

-          Ама как така ?  - чуди се малката .

Тъкмо влязохме в Македония .

-          Колата не върви на бензин , а метан имаме за сто километра , още можем да се върнем ! – обяснявам и аз .

-          Ей , казах на всички приятелки !  - жегва ме тя .

-          Хайде да видим за сервиз ? – настоя и жена ми .

Загубихме три часа и малко пари .

Механика сръчно разглоби колата .

И нищо . Всичко е изправно .

После сръчно я сглоби .

И заедно намерихме  повредата .

 -  Тук се съмнявам !? – соча му куплунга аз .

 - Нема струя !?  - проверява с уреда Марто , механика .

 - Няма ток ,и аз така мислех !? – му отвръщам аз .

 - По нашемо струя , по вашемо ток ? -  разбира бързо Марто .

  –Ех ,стари са ни колите . Ако беше жив Тито , мерцедеси щяхме да караме !? – сякаш ме утешава той .

  –За услугата , колко ? – пита се сам Марто .

И на мен ми е интересно да чуя , мисля си аз .

 – 10 еуро ! – хора сме казва Марто .

        Други взимат 20 , 30 ? – е той е младо момче , не може да го мисли .

Загубих три часа .

От малкото си време .

   Ето Марто ! Ако искаш запиши ми телефона , като идваш в България да се чуем .

        На шеснаесети ще ходя в София  , на концерт  ! – оживява се Марто

        До Ниш ходил ли си ? – пита ме той

        Не съм ?

        От „вашето” Църно море до Охрид и Ниш сме един народ .

В три държави .

Е , това последното не го очаквах . Честно .

– Как се казваше този дето ни оправи колата ? – пита щастливата ми малка дъщеря .

        Марто ? – отговарям и аз .

        Много сръчно момче ! Напълни ми душата ! –  казвам на глас .

        А ти искаше да се връщаме ? – поднася ме жена ми .

        Бях сигурен , че повредата е голяма , затова ! – отговарям и аз

 









Гласувай:
10



1. joysii - Досещам се за идеята ти. Че сме един ...
10.05.2010 20:27
Досещам се за идеята ти. Че сме един народ с македонците. Може, но те си имат своя държава, не ни обичат особено. Ако толкова се чувстват българи,да дойдат в България.Много е просто.
цитирай
2. sevdabg - "От „вашето” Църно море до Охрид и Ниш сме един народ ."
11.05.2010 06:56
Вярно!!!
Само не мога да повярвам, че го е казал македонец ;)
А за Боянчо ти благодаря :)
Любимец ни е , и доста ес ем ес-и изпратихме за него
и за почетното му 2-ро място.
Наше момче- какво да го правиш ;)))))
цитирай
3. sevdabg - А тази песен Боянчо пее за мен ;)))
11.05.2010 06:58
http://www.youtube.com/watch?v=6jVvrCGqa_k&feature=related

Бојан Стојков - Јано мори | Bojan Stojkov - Jano mori
цитирай
4. bachym - joysii
11.05.2010 09:18
Не не е това идеята ми .
То е истинско разказче за това как ми се получават нещата защото съм позитивно настроен ,а като стана зъл се опитвам да си се надсмея отстрани .
Всички които срещнах бяха много мили , дори и в скопското кошмарно задръсване .
Има да разказвам сега :)
цитирай
5. bachym - sevdabg
11.05.2010 09:20
Каза го да . Даже се притесних и малко му промених името , че съм цитирал мястото. Една македонка ми каза - При нас още е социализъм . И други ми разправяха как им правят въртел на границата . Аз ги обезоръжих с усмивка .
цитирай
6. bachym - sevdabg
11.05.2010 09:22
Браво за песента :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив