Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2010 15:15 - Плановете са затова да се осъществяват ,
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1930 Коментари: 7 Гласове:
13

Последна промяна: 11.05.2010 15:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да се провалят , да се сбъдват отчасти или отчасти да се провалят .

Снимам табелата – Земен 15 км. Вече изоставам два часа  от плана .

Два часа и 30 години .

15 на дъщеря ми плюс 30 от моите години съм чакал (Биляна)  J

Бях на 15 като четох  „Самуил – Цар Български” на Д. Талев . Преди 30 години на село Нейково .

Когато да отидеш до Сливен си беше пътешествие .

Е , „пътувах” с „Пирати в далечни морета” на В. Токарева . Четях много книги .

Бях много жизнен .

После само бях !?

От 18 до 38-та ми година .

Двадесет години с оръжие .

Сега съм въоръжен с усмивка .

Отново се чувствам изпълнен с живот .

Искам да я видя тази пуста Македония .

Е , и аз съм я искал цялата .

Цялата обаче не може .

За нас е останала Пиринска Македония . С „Пирин Пее” .

За БЮРМ или РМакедония – Вардарска Македония .

На Гърция е подарена – Егейска Македония .

Само , че Егейска и Вардарска са свързани с магистрала ( Белград – Атина ) , а нашата , не на връщане няма да мина през кюстендилските планини . През Благоевград ми се вижда по-лесно , тогава ще сме уморени и на средата на пътя до в къщи .

А и обичам да сменям маршрута .

И така през Крива Паланка  до магистралата на Куманово , две почивки за освежаване , по албанската дъга Скопие – Тетово – Гостивар .

На Гостивар плана отново се променя . Трябваше през торбешките села (българи мюсюлмани ) на Дебар , но онази шантава повреда която ми стопи три часа на Крива Паланка -  друг път ще отида на Маврово , през ски сезона J .

Довършваме дъгата , Кичево та чак до последна помпозна джамия току пред Охрид .

И ето го Охридското езеро , едно от най-старите на света , като македонците ? J

Македонците ми се видяха мили хора , нормални и истински като стоките по магазините .

Македонската централна улица ми се стори враждебна – с табелките „Маршал Тито” и националните герои на Македония – паднали от българска ръка .

„Идентитетот” на македонската държава ме довършваше (до скоро) – е , Самоил  може и да е бил македонски Цар . Българският Цар е Самуил .

Крепостта на Самуил (Самоил) е голяма колкото Ловешката крепост , разликата е в знамената които се веят над двете .

А от другата страна езерото е Лихнида – така де ,няма само македонците да наричат едно и също нещо с различни имена .

На номерата на албанците пише АЛ(бания) те си я пишат Шкиперия – страната си .

Албанският град Поградец ми заприлича на Айтос – но с повече пространство ,  прах и хора .

Албанчето което ни направи дюнери , здраво ни удари в цената , но така е като в хотела хвърлих поглед на блога си , а не на курса на еврото към Лека .

Но дюнера беше много хубав , а албанчето жизнено и лъчезарно момче .

Да е живо и здраво , вместо 8 платихме 12 лева за дюнерите .

В половин Македония слушаха сръбска музика . Албанеца (на около 18-22 години) слушаше македонска музика ?

Балканска работа ?

Тук говорихме с езика на жестовете .

Аз си имам тест за нещата , който автоматично задейства .

Малката ми дъщеря спешно търси тоалетна .

Тоалетна веднага любезно ни предоставят във фоайето на лъскав хотел . А стига бе  ,   българската Фен Тв е тук във фоайето . Фен да е , Български да е .

Даже и черните (арнаути) албански полицаи които ме спряха ей така не можаха да изличат приятното впечатление което ми направи Албания .

Затворихме почти обиколката на Езерото и на най-високото гледам табела – Тирана 107 км . Хайде викам на семейството – до Тирана ? ( То там като отидем до Драч-Дурас е 30 км. и ще видим адриатическо море ) .

Уморени били .

Сигурно и вие сте уморени ?

Утре ще ви разказвам J







Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Умреш за тая Македония! Няма лошо. ...
11.05.2010 22:30
Умреш за тая Македония! Няма лошо. Близо е. Ходи и й се радвай.
Да му мисля аз, дето си падам по далекоизточната култура.
цитирай
2. net - :)
11.05.2010 22:44
тази "пуста Македония" колко пъти и се заканвам- все нещо не става.
цитирай
3. sevdabg - От мен - поздрав
12.05.2010 09:03
пак нетрадиционен ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=xMunAhKi03U&feature=related


zajdi zajdi - darko ilievski & aleksandar tarabunov
цитирай
4. bachym - joysii
12.05.2010 10:21
700 километра
на връщане 850 - не е близо
цитирай
5. bachym - net
12.05.2010 10:22
Пуста , че заради нея сме загубили всичко :)
цитирай
6. bachym - sevdabg
12.05.2010 10:22
Благодаря ти :)
цитирай
7. panazea - Чудесен разказ!
13.05.2010 17:39
Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив