Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2010 12:08 - – За къде пътувате ? -
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1513 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ме пита македонския граничен полицай .

        За Охрид !

        Хвала !

За там съм тръгнал поне ?!

Отдавна съм тръгнал .

Но се отбивах тук там .

И така с години .

Ето , и вчера се отбих до Копривщица ?

По Подбалканския  Път .

Малко българи имаше на Подбалканския път .

Не са избрали да минат по пътя .

Имаше доста българи в Копривщица .

Защо бяха тръгнали насам ?

В „Ослековата” къща заслушах едни корейци или китайци !

 На приличен български ги разбрах защо са в Копривщица .

Ето такива „българи” искам да виждам J

След Пирдоп , Подбалканския път беше …!

Какви българи го държаха отворен ?

Чак на Елин Пелин бяха го затворили .

Явно там и джиповете не могат да минат !

Българите с джиповете – господарите на пътя !?

Дали е път или е магистрала , за тях е все едно ?!

За мен не е – на пътя максимално 90 .

На магистралата 130 .

Ха , такъв знак не съм виждал ?!

Правоъгълен син с бял автомобил !

Сетих се . Един българин беше го написал в блога си.

Македонците имат :

Път – скорост 80 километра

Автопът – скорост 100 километра

Магистрала – 120 километра .

И джипове почти не виждам !




Гласувай:
8



1. panazea - Едва ли ще стигна до Охрид!
13.05.2010 17:36
А е родният град на баба!
Ето така от род ни отродиха!
цитирай
2. bachym - panazea
14.05.2010 09:38
Днес мисля да се пробвам по темата
цитирай
3. panazea - И един "македонец" ме тества ,
14.05.2010 17:23
дали съм Европейка и дали уважавам неговия идентитет . И аз му викам : Бъди ,какъвто искаш, но на умрелите не сменяй народността , щото на мен дядо и баба са ми казали :
НИЕ СМЕ БЪЛГАРИ ОТ МАКЕДОНИЯ
Поне на мъртвите да не променят идентитетот!
Прабаба Фанка е от Прилеп , имала е брат Григор , загинал за свободата на БЪЛГАРИЯ 1916г. Прадядо ми Димитър Иванов Грунчев е пристигнал от Охрид в София и тук са се родили децата му Ангел и Кирил .
Баба ми Ружа Атанасова Костойчинова , родена 1901г. в гр.Охрид , Епархия Българска , пристига с цялото си семейство с каруци 1907година.
Точно те са ми казвали , че са българи. Аз на кого да вярвам ? На баба и дядо или на Сталин и Коминтерна?
А тези , които си живеят в Република Македония , живи и здрави !
Но да не сменят народността на Даме Груев , Гоце Делчев , Братя Миладиновци , Григор Пърличев , ХаджиКонстантинов-Джинот, Райко Жинзифов , Пейчинович.
ТЕЗИ СА ЗАГИНАЛИ ЗАРАДИ БЪЛГАРЩИНАТА
Аз предпочитам да пиша само факти , от самите автори. И с македонци не разговарям. Прости ми Господи, ама не мога да ги слушам.
Интернационализъм не значи да се откажеш от род и Родина!
Означава да уважаваш всички народи , включително и БЪЛГАРСКИЯ!
цитирай
4. razkazvachka - фала!
19.05.2010 23:04
всички тука сме комшии, та и роднини - май имам осминка македонска ДНК
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив