Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2010 17:21 - Атина или Скопие
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1835 Коментари: 5 Гласове:
14

Последна промяна: 14.05.2010 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това е в момента избора .

Мога и обратно към Кюстендил .

Мога и да спра . Но това последното ще е временно .

Така или иначе пътувам към себе си .

Мисля ,че всички пътуваме към себе си !

Но казано така , звучи много общо .

Питам примерно , една приятелка – „къде ще ходиш по празниците” ?

И тя ми казва – „ще пътувам към себе си” .

Е не .

„Ще ходим с кемпера на Левкада ! – ми отговаря тя .

Ще ходя на село , ще ходя във Венеция – така ми отговарят .

Или – какво ще правиш в Македония ? – ме питат .

За да следвам себе си , най ми приляга да избера посоката – Атина .

И после да завия надясно към Левкада .

Че там са хора с които ще ми е приятно !

Но нямаме кемпер .

Може би защото не сме искали да имаме ?

И не сме знаели какво искаме  ?

В миналото си , част от което , съществената част носим със себе си сега , днес .

И може би днес ще направим или ще усетим избора за бъдещето си ?

Не че ще го сбъднем дословно , но ще имаме път и посока .

Че не можеше ли и в къщи да избираме ?

Въпросът не е актуален , вече няма смисъл !

Ние сме тук и сега !

На отклонението .

Надясно към Скопие !?
image




image



image



image



image




image



image



imageimage



Тагове:   Атина,   скопие,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Зеленината и реката!
14.05.2010 17:32
Бъди честит!
цитирай
2. bachym - panazea
15.05.2010 11:09
За мен е удоволствие
цитирай
3. scarlety - Много красиво!
15.05.2010 14:58
Много хубаво "отклонение"-снимките ти са супер-небето,зеленината....красота!
цитирай
4. razkazvachka - и чисто - сякаш красотата и чистата вода са едно и също:))))
19.05.2010 22:59
Поздрави и от мене!
цитирай
5. kaprizna - Трудно е да изберем правилната посока,
21.05.2010 23:07
иначе пътища много...
...но някои водят до никъде...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив