Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2010 16:21 - Балонът на ВИ Е
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4900 Коментари: 16 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

(Възобновяеми Източници на Енергия)

 
Повече трябва да се чете !

Хем си го знам това .

Но то в България със знание само не става и затова взех да го забравям .

И силно намалих четенето ?!

Добре , че искам да съм наясно със себе си и това ми поддържа тонуса.

А той тонуса ми падна , може би от пролетната умора и особено след празниците . Потърсих с поглед приятелите , един тръгвал за Кайро , друг се разболял , трети е в кампания , четвърти (но не по важност) приключва .

И носталгично , меланхолично и малко флегматично започнах да се оглеждам наоколо .

Няколко дни без резултат и накрая , хоп воала :

 

Предупреждават за опасност от балон при възобновяемата енергия .

 
Да , точно това ми е проблема !?

 

Предпоставки за инвестиции във възобновяеми енергийни

Източници

 

Нещо енергията ми там ъъъ !?

Губи ми се енергия ?!

Сега когато мисля че имам много енергия !

Когато „проектът” – Д.И.Бъчваров се реализира на принципа – „Има за Всички” !

В първия момент в съзнанието ми изплува балон , от тези заградителните ?

От Войната .

Не не , много филми за Войната съм гледал .

Въздух под налягане .

Куха пирамида .

И „Няма за Всички”

Тези неща ме тормозели напоследък ?!

Къде сте , приятели ?





 

 

 

 

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roza17 - Не може ли да си задаваш въпросите направо. Метафорите ти консумират енергията ми...Ама нали си приятел...
18.05.2010 17:45
Виж сега, това с ВИЕ - може и да се получи, ако се постараеш. Естествено, няма как да си поставиш слънчеви колектори, но може да си сложиш черни слънчеви очила. Отиваш след това на централната улица, сядаш на едно кафене и си гледаш, без другите да виждат какво гледаш. А ти ще зареждаш батерията с красотата на минаващите покрай теб красиви момичета и жени. Между другото, за да добавиш нещо и за вътрешната си енергия - поръчай си фреш от моркови.
цитирай
2. joysii - Абе бих ти казала аз от какво се ну...
18.05.2010 18:41
Абе бих ти казала аз от какво се нуждаеш, ама ,хайде ще премълча , че и без това са ме нарочили като каква ли не.
Може би ...някакво ново начало - ново познанство, лека промяна във възгледи и светоусещане. Вътрешна промяна, в самия теб. Или във взаимоотношенията с хората. Нещо такова.
цитирай
3. bachym - roza17
19.05.2010 09:23
Заряд - разряд , това му трябва на акумулатора
И на мен също :)
цитирай
4. bachym - joysii
19.05.2010 09:25
Нещо такова да .
Усещаш ме ти , нали сме дишали шуменски въздух :)
цитирай
5. анонимен - балони???!!!
19.05.2010 10:53
пък казваш че аз съм била неразбрана :))))
цитирай
6. bachym - auroraborealis
19.05.2010 11:11
Точно си разбрала , има много балони тук и тук и тук :)
А тези ВИЕ - правят ли енергия или отнемат енергия
Примерно - спирам до гората от ветрогенератори на нос Калиакра и
си задавам въпроси
Къде в цялата работа съм аз , къде са приятелите ми и т.н.
цитирай
7. bachym - daaa
19.05.2010 16:33
http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=5864&sectionid=16&id=0000102
цитирай
8. henzelski - Вachym,
20.05.2010 17:38
това с шуменския въздух ме заинтересува. И къде по-точно сте го дишали с Joysii? Да не би да е там, където и аз съм го дишал...;)
цитирай
9. joysii - 8. henzelski
20.05.2010 19:17
По - кротко, момчета! :):):)
Че с тия псевдоними тук се обърквам къде, с кого , как , колко , защо / и дали изобщо.../ съм дишала.
цитирай
10. bachym - henzelski
21.05.2010 09:26
ВНВАУ - "Г.Димитров" - Шумен 1983-1988 г. :)
цитирай
11. bachym - joysii
21.05.2010 09:27
после ще се разправям с теб :)
цитирай
12. анонимен - Не се коси. Всички са така на пролет.
21.05.2010 10:05
Но виждам, че липсва един от най-добрите ти приятели. Може би в това е причината. Като дойде и ще ти мине изведнъж. Шегувам се.
цитирай
13. henzelski - Вachym,
21.05.2010 11:29
от ВНВАУ-то идваха при нас курсанти-поети и четяха свои стихове по време на студентските литературни празници, възможно ли е ти и Joysii да сте били между тях...;););)

Шуменски Университет "Свети Константин Преславски" - 1987-1993
цитирай
14. bachym - kushel
21.05.2010 13:27
Добре . Ще чакам :)
цитирай
15. bachym - henzelski
21.05.2010 13:28
Не ме избиваше на поезия тогава . Преди и след това , да ! :)
цитирай
16. kaprizna - Хей,кой раздава балони?
21.05.2010 23:03
За мен останаха ли?
Искам червен,жълт и син!
И да не са спукани!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив