Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 13:54 - Алексей Петров и Шестдневната Война
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1238 Коментари: 1 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Както ви казах и преди , реших да видя кой кой е в „моята” България .

Винаги съм бил от тия които искат всичко да знаят . И колкото по-далече е то , толкова по интересно ми е било .

Още си спомням една значка , която леля ми – студентка в Пловдив е донесла в Нейково ( в моя малък голям свят) – „Камбоджа” . Бил съм на 6-7 години .

Сега когато „изучих” Света , реших да разбера и Родината .

И в последните четири години попътувах с широко отворени очи и  с усмивка .

Да де то аз от 27 години се хиля , когато интуитивно се демотивирах да живея активно ,

Но от шест години се усмихвам , когато в 2004 като гастарбайтер в Испания преживях Катарзиса да съм човек и отново се мотивирах J

След няколко дни четене се сетих че персонално не съм „проучил” още един български гражданин от новините – Алексей Петров .

След половин час четене бях  настроен позитивно към този човек , и хоп чета  – „подкрепата на влиятелни еврейски бизнесмени за Алексей Петров (близки връзки с бившия посланик на Израел в България „  и се „отплеснах” .

Сетих се , че снощи преди да си сипя третата ракия ми хрумна да прочета за „Ивицата Газа” .

Западния бряг , Голанските Възвишения , Ивицата Газа – ееех   с тези имена от новините пораснах .

И едва днес съзнателно прочетох за Шестнедвната Война .

Казват , че променила из основи арабския и израелския свят .

Шест дни от 5 до 11 юни 1967 г .

И чак сега ми светна , утре е 5 юни .

Едно време така си „намирах” книгите в библиотеката .

Сякаш точно тази книга съм търсил ?

Пораснал съм да те намеря !



Тагове:   война,


Гласувай:
12



1. tit - Заинтригува ме!:)
05.06.2010 13:37
Знам малко и ми е любопитно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив