Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2010 09:32 - Да си уйдисам на акъла
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2102 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 23.07.2010 09:49


 Почти хиляда километра . Ако не е го показваше километража , чак не е за вярване .

Но както казваха (и пишеха ) в авиацията , на приборите трябва да се вярва.

Колко са хиляда километра и то с автомобил ?

Просто Ямбол – Балчик са 250 . И още толкова обратно , 500 .

Кой казва че България е малка ?

Да де 250 , са „навъртяни” по маршрута Балчик-Добрич-Йовково-Констанца-Дуранкулак-Балчик .

И още 150 , Балчик-Тузлата-Камен Бряг-Тюленово-Балчик.

И останалите до хиляда не стигнаха до с. Оброчище ( Ак Язълъ Баба теке) .

Нищо , те някои неща могат и да се усетят .





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Интересно си прекарал и си бил на ...
26.07.2010 14:20
Интересно си прекарал и си бил на хубави места.
Разкажи.Какво ти се случи, какво почувства тук и там?
Напоследък си лаконичен и апатичен.
Бързо започвай да пишеш пак онези диалогични разказчета с емоционален заряд!
Че си патриот вече знаем, не се тревожи за това.
Поздрави.
цитирай
2. weki1968 - И аз бях тия дни в Балчик. Как не се ...
26.07.2010 17:22
И аз бях тия дни в Балчик.Как не се разбрахме да се видим.
цитирай
3. roza17 - Привет!
27.07.2010 00:09
Балчик за мен е много емоционално място. През един май в една 1996 година танцувах цяла нощ в един бар с един рибар и с едни хора, които бяха на отслабващи процедури :)))) Ти ме подсети да напиша за тази прекрасна вечер.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив