Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2010 11:20 - И под път
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1908 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 20.08.2010 11:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Табелата „Край на града” .

До тук е Котел , а след това , какво ?

След това , от пътя през реката се виждат два големи бора ?

Засяхме ги с баща ми – мънички борчета !

Наречени за мен и брат ми !

Още са тук , не са ги отсекли !

Баща ми го няма вече , но боровете са тук , и аз съм тук !

Той ми подсказва повече неща отколкото ми показа !

Ако го имаше днес , щях да го взема да му покажа !

Щяхме да отидем до Кубрат , да видим родния град на неговата наборка ,хааааа !

Да запрашим към този Български край , където населените места пазят имената на Българските ханове и на (пред)последните Български герои .

И тук на кръстопътя , накъде ?

Ако беше сега с мен , може би към Ябланово и после през Върбишкия Проход.

В Ябланово има хора които го познават !

Преди две години именно там научи нещо за него , което странно (странно ли) не знаеше !?

От тъй наречените „турци” които си спомниха за него : „Бай Иван единствен сядаше с нас ! Хубав човек беше !”

„Но много пиеше , последните  години „ – добави Айше .

Знам , че нямаше страх от никой и от нищо !

Но напоследък имаше страх в очите му , да , сега си спомням , като знам какво ми каза Айше !

Това е !

Онзи ден го осъзнах !

Най-сетне !

„После Отечеството..” , обичам децата и приятелите .

 България на първо място , после всичко останало .

И ми стана още по-добре !

Сега сигурно щях да му харесам повече ?

Той харесваше повече брат ми !

Че беше все с него , с коня и каруцата !

Е , и аз харесвах коня , и каруцата .

Но поотделно !

През Котленския проход ще мина днес !

Обичам да се качвам в завоите !

Кафе !

Цигара !

И „Vesela Pesma” на „Bajaga” !

Сръбския език ми звучи като архаичен Български !?





Тагове:   път,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - Поздрави за постинга!!
20.08.2010 12:24
"„После Отечеството..” , обичам децата и приятелите .

България на първо място , после всичко останало .

И ми стана още по-добре !" - По добре не може да се каже....Хубав ден!
цитирай
2. joysii - Много емоционално. Звучи прекр...
20.08.2010 14:23
Много емоционално.Звучи прекрасно. Не е лигаво сантиментално.Напротив, прозират сила на духа, мъжки характер, но и една чувствителна душевност.
Навестили са те спомени.Те често са съпроводени от тъга.
цитирай
3. bachym - Благодаря
21.08.2010 16:53
Дами



:)
цитирай
4. roza17 - Това е разказът, който преписах и подарих на сина ми, когато беше абитуриент...
21.08.2010 22:10
http://www.tetradka.buntarite.com/proizvedenie.php?&pses=4de19a1b5bbe49631514ee489a9b3517&PID=6196

Удивително е как нещата се повтарят!

Поздравления за постинга!
цитирай
5. bachym - roza17
22.08.2010 08:45
:)

Вчера цял ден си мислех за Йордан Радичков
Не съм го чел (признавам си)
само търсейки нещо преди две три години намерих този разказ
http://liternet.bg/publish5/jradichkov/skakalec/meche.htm
но повода и вчера беше – Котел
цитирай
6. roza17 - Припомни ми го - бях го забравила, а е толкова хубав!
22.08.2010 23:05
"Странни хора живеят понякога из тия наши затънтени балкани! " :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив