Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2010 11:45 - Интеграция ? ли
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1128 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

        Хайде Камене , ще те черпя , ааа ... бира ?

И ще те запозная с едни приятели ! Хайде и ние като хората , да седнем на заведение . Стига само работа , работа !? – предложи отведнъж  Даката .

  От април до сега знам само работата в ресторанта и после спането в квартирата !? В Испания курортния сезон е дълъг ! Ама зимата ще си почина Камене ! Ще си стоя в къщи и от тяхното бюро по труда ще ми плащат ?

       Казвам ти Камене , обичам я тази страна ! Да не се махна по-рано от тази загубена България ?

       Дака , за мен кола , ако обичаш !? С много лед ? Бира  на този климат по обяд не ми се пие !

       Че какво му е на климата бе Камене ? Нали виждаш какво пише  на онези огромни транспаранти  - „ЕЛ МЕХОР КЛИМА ДЕ ЮРОП ”?

       Да да  „най-добрия климат” , за тях Украйна и България е едно и също ? – смея се аз .

       Не ми говори за България Камене , намразил съм я ! Аз , с толкова професии , готвач дето знам няколко национални кухни да им работя без пари на Черното море ? Черни са ми !

Три години по-рано трябваше да дойда !?

Сега чакам жената и детето .  Ще научат испански ! Ще живеем като хората ! Детето ще стане испанче !

       Дака радвам се за теб ! В други ден се прибирам в България ! – откога се каня да му кажа , че Даката е свестен човек и си паснахме .

       Стига бе Камене , недей говори глупости , къде ще се връщаш в онази мизерия ? Ти онзи ден дойде и искаш работа веднага !?

Имаш къде да живееш , храна ще ти купувам , пиене , само цигари няма – без цигари може !? – още не ми вярва , че съм решил окончателно , Даката .

       Решил съм вече Дака ! Жена ми започнала работа по специалността си . Ще се мъчим в България ! Заедно !

       С кой ще ме запознаваш , а Дака ?

       Едни момчета ! При тях бях два месеца , докато си стъпя на крака !

Като пристигнах тук , че щях да спя по пейките и да ходя в манастира за храна !

Те са тук от шест седем години !

       Ти колко „направи” , Дака ?

       Ами година и ..., абе кажи ги две години , Каменчо , сякаш вчера беше !

А Камене ето ги бе , Деян и Иво !

– „Ола” Деян , „мучо густо” Иво ! Джордан Ганев  „ а сус орденес” ! – изправя се с уважение насреща им  Даката .

       Дака , мани го този грозен език !? – мръщи се единия .

       Тъпи андалусийци , ти говориш испански по хубаво от тях бе Дака ! – допълва впечатлението и другия .

       Хич не ми пука за Испания и испанците , Дака ! Тук има пари сега , това е ! Работим охрана с Иво – нищо не правиш и ти дават пари.

Казвахме ти Дака , ама ти , да си работиш по специалността – е бачкай като ти е дебела главата !?

       Значи ще се прибираш в България ? -  мярват ме с крайчеца на окото двамината .

       Да с Даката си паснахме , ама ...!

       Е , всеки си шета на акъла ! – губят окончателно интерес към мен и двамата .

       Ние ще си ги скубем тези цигани – испанците !

Дака ,  дай по едно уиски , тя и бирата им хем малка хем не става !

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. edinman - "Всеки си шета на акъла"
20.09.2010 12:45
Поздрав адаш!Нека ти е хубава тази седмица..а и другите нататък:)))))
цитирай
2. bachym - edinman
20.09.2010 17:19
Благодаря ти !
Хубава и с празник !
И на теб да ти е добре !
Посвещавам постинга и на Блок(г) 20 кв "Райна Княгина" Ямбол . Живях на 300 метра от него десет години

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив