Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 10:26 - "Моята" песен на годината
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 964 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Последната ми работна седмица отмина , и аз се заех с осъществяването на една идея която ми хрумна преди месец . 
Да посрещнем  със семейството Новата Година в Сърбия . Някъде по-близко , може би Ниш или Пирот . С влак до там , после веселба с братята сърби на открито и преспиване в някое хостелче !?
Коефициент Цена-Качество Супер :)  
За мен беше една много хубава година в която си "открих" ето тази песен на Боб Дилън



Клипа не си го представям точно така

:)



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. syrmaepon - Приятно изкарване и весели праз...
17.12.2010 08:51
Приятно изкарване и весели празници ! :)
цитирай
2. bachym - syrmaepon
17.12.2010 09:27
Благодаря

Така да бъде и за теб

:)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив