Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2010 13:56 - Ямбол - Кърджали – Фотиново - Златоград - Лъджа(термес) - Ксанти
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1353 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 10.01.2011 14:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Честно казано бях забравил , че си пожелах да отида до Златоград и Ксанти . Тази година със семейството направихме нашия "голям шлем" както клишират  някои наши "журналисти" и посетихме поне за малко всички наши съседи и Албания . Не искам да се хваля ! Както каза "балдъзата" ми - "Някои колко пътуват"  ? Не искам да се хваля ! Така казах на един кривоглед дявол , съдържател на най-посещаваното павилионче за бързи закуски в Златоград . Той беше уморен от държавата и всички , но неуморно щъкаше из павилиона , цитира ми  Щастливеца и духовито се заяждаше с мен , и това много ми хареса . Златоград много ми хареса ! ЗаПрилича ми на КОтел ?! Пътя до Ксанти е , ааа - очарователен ? Семейното рено , едва премина наклоните ! С неговите тинейджърски тринадесет години , на три цилиндъра и проблем във вакуума ! Браво на него , и на нас ! Искаше ми се да разменя някоя дума в помашките села в "гръцко" . Живот и здраве догодина ! Ксанти е ?  Красива Българска приказка ? Дано да е с продължение ! И на български !






Гласувай:
9



1. liliyanaandreeva - И аз така искам...
29.12.2010 08:36
...от София през Златоград до Ксанти...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив