Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2011 16:20 - 2011 – сега накъде
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3267 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 10.01.2011 16:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Първото което те обзема след пътуването , когато късно вечерта монитора мине в защитен режим и не се сещаш за нищо интересно от утре та чак до „другия понеделник” е носталгията по ... и ти не знаеш какво ?

И докато нервно проверяваш на тръгване от къщи  за ключове , портфейл , телефон , и тем подобни котвички от ежедневното цамбуркане в живота , напипваш мъничкото , тежичко , блещукащо пиритче , което ти подари онова усмихнато същество в Златоград .

Ех , не ти го подари то , а златаря , но какво променя това .

Най-малкото , са минали няколко дни , а все едно са били седмици .

Други хора , други улици , различните силуети на хоризонта  и настроението от празничните дни са те заредили с чувства , които жадно търсиш в ежедневието .

Даже и науката се е произнесла по следпразничната депресия , която свършвала на Атанасов ден .

Ха , че той и прадядо ми още казваше – „Атанас гелди – яз гелди” ( Атанас дойде , лятото дойде) .

Като начало , вярно бе , нали онзи земляк във влака ми каза за  софтуерчето с което можеш да гледаш телевизии от цял свят .

Страхотно чувство да си пуснеш новините по „Телевизия Ниш” или Кралево , и да чуеш нещо наистина различно .

Вместо да „дремеш” по цяла вечер в блога , може наполовина , а другата половина да попътуваш макар и виртуално .

Да използваш цялата сила на магията Информационни Технологии .

През 2010 достатъчно „работи” по чувството си за „ненатрапчива привързаност” .

Това  „освободи” толкова чувства и донесе още равновесие  .

Време е да се попътува повече – виртуално засега !?









Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 4aiotgluhar4e - Нямаш представа как те разбирам, ...
10.01.2011 18:11
Нямаш представа как те разбирам, човече! И ти, като мен, носиш циганска душа, дето не може да седи мирно на едно място. Баба ми казваше, че имам кукувиче перо в д... :))) Верно си е, знам каква краста е изотвътре да те кара на скитосване и мира да нямаш. Аз лично съм безкрайно благодарва на Интернет, защото ми позволява да се отнасям виртуално, когато не мога реално. Но мразя телевизията като медия, защото се опитва да ми казва какво да мисля. И се спасявам в мрежата. Подарявам ти тези дестинации:
http://www.360cities.net/map#lat=45&lng=19&zoom=2
http://www.arounder.com/
цитирай
2. bachym - 4aiotgluhar4e
11.01.2011 09:59
Благодаря за подаръците .
Особено ми хареса мисълта на "етноКултурната" Ти БАБА :)
Да попътуваме !
Макар и виртуално .
Дядо ми на който съм кръстен така ме съветваше :
" Като си свършиш работата , измий се и си облечи новите дрехи и отиди на Хоремага - от този ще чуеш нещо от другия -друго . И можеш да станеш човек .
Иначе ще станеш темерут !"
Е с ИТ "Хоремага" стана по-обширен !

:)
цитирай
3. waterway - Bachym,
12.01.2011 11:06
Благодаря ти, че ми разказваш всеки път! :)
цитирай
4. liliyanaandreeva - ПРЕДЛАГАМ "ИЗТРЕЗНЯВАНЕТО НА ЕДИН НАРОД"...
12.01.2011 12:24
ЕДИНИЦАТА Е ЗНАК ЗА НАЧАЛО НА НЕЩО НОВО,КОЕТО МОЖЕ ДА БЪДЕ УСПЕШНО! А ТАЗИ ГОДИНА Е С ДВЕ ЕДИНИЦИ - 11-ТА! И ОСВЕН ТОВА 1 + 1 = 2 , Т.Е. ТОВА Е И РАВНОВЕСНА ГОДИНА НА БАЛАНСА! ЗНАЧИМ ХЕМ ЩЕ ПОЛЕТИМ СИЛНО, ХЕМ ЩЕ БАЛАНСИРАМЕ УСПЕШНО ДО ПЪЛНО РАВНОПРАВИЕ!!!...
ВРЕМЕ Е ЗА КАЛЕНДАРНА ЕКОЛОГИЯ!!!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив