Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2011 13:34 - Има ли живот след вота ?
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2457 Коментари: 7 Гласове:
15

Последна промяна: 20.01.2011 13:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И ако няма , значи ли  ,че преди това е имало живот ?

Първия ми спомен за живота е когато баща ми донесе в къщи телевизора -

Лакирания ,черно-бял „Пирин” !

Като се замисля , знаков спомен !?

Колко пъти след това живота ми започваше и свършваше с телевизора !

Когато през 1974 г. загубихме от Холандия с 4:1 и всички голове бяха холандски , това беше първата ми голяма горчилка от живота !

Телевизионната програма беше кратка .

Много хора казват , че тогава нямало живот ?

Интересно сега какво си спомнят ?

Нечий чужд живот си спомнят сигурно , че много от тях освен че говорят надълго , пишат нашироко !?

Не знам , но хората които живеят чужд живот като свой , за мен са артисти ?!

А тези които преживят чуждия живот и страдат , че той не е техен – нихилистите ли са ?

Аз поне така си отбелязвам живота !

Като време на артистите !

Щях да тръгна да ги изброявам , но мисля няма нужда да го правя !

Всеки ден са били с мен и около мен !

И така е било винаги , та до ден днешен !

До вчера даже  ги имитирах  !

А днес станах артист !

Намерих си и роля .

Моят живот !

 

 






Гласувай:
15



1. roza17 - Прозрял го е преди да има телевизор "Пирин":))))
20.01.2011 14:31
"Животът е сцена и всички сме актьори" Шекспир :)
цитирай
2. bachym - Актьори да
20.01.2011 15:00
Но артисти ,а ?

:)
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Намерих си и роля. Моят живот!
20.01.2011 23:32
В първия момент направо се втрещих! Обаче знаеш ли, че си прав? Повечето хора, които познавам, гонят кариера, престиж, място в обществото и прочие щуротии и живеят собствения си живот между другото, като второстепенна роля. Сигурно не е лесно да опазиш за себе си ролята на главния герой в своя филм!
Поздрави за постинга! Ти винаги ме вкарваш в многочасови размисли :)
цитирай
4. razkazvachka - Еййй, много добър текст!
21.01.2011 01:42
Влизам днес в кухнята случайно, а там мъжът ми слуша радио. Надавам половин ухо и коментирам: Я, това някакво хумористично предаване ли е? Пък то било реч на депутат.

Между другото Шекспир не е казал нищо за актьори и артисти - думата е играчи - на инглиш - players (вж. пълното оксфордско издание с меки корици на Шекспир).
цитирай
5. bachym - wladimir
21.01.2011 09:19
Обичам Bajaga
И на 31 декември бях само на 230 км от тях :)
Имам напредък откакто ги гледах една вечер по българската телевизия през 1989 г (как ги бяха пуснали) Момчило Баяджич е 5 години по-голям от мен .
Все едно че аз пея песните му :)
Чак през 2001 ги чух отново
Първото нещо което потърсих в интернет
Благодаря ти
http://www.youtube.com/watch?v=UQbrNVAMTLQ
цитирай
6. bachym - 4aiotgluhar4e
21.01.2011 09:24
:)
Благодаря и на теб
много ме зарадва коментара ти
цитирай
7. bachym - razkazvachka
21.01.2011 09:27
слаб текст
писан с чувство :)
Ние на Нейково на каруцата само Шекспир четяхме , на староанглийски
и тук там О'Хенри - на новоамерикански
Ще го видя още сега
Много харесвам когато се цитира точно
Благодаря
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив