Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 14:54 - Най–доброто за мен
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2228 Коментари: 6 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Сега като се замисля  , най-доброто за мен е мислел  учителят ми по физкултура в Гимназията .

Не , не защото бях от малцината които не е шамаросал ?

Ама сега …?

Че се сетих , онзи ден щерката така ме ядоса ?! (само на нея се ядосвам вече)

Тате , ама аз мислех …!

Има време да мислиш !

Сега е време да се научиш да слушаш !

Не да си послушна , сега да ми правиш физиономии , баща ти може да е от село …!

Но ти не си от село бе тате ?

На практика съм !

Пораснах на село през ваканциите !

Котел го заобичах , чак като го напуснах !

Защото тогава не слушах !

Ето за това ти говоря !

Но !

Но аз се съпротивлявах като Капитан Петко Войвода на Стамболов ?

Ето казваше ми там един роднина на майка ми , отиди в Симеоново – висше пожарникарско !?

И едно рамо ще ти ударя !

Категорично отказах !

Не , нямаше да ми стигне набора за Министър-председател ?!

Кой беше там , мой познат го чух да казва , Набор 65 сме се родили , за партизани късно , за футболисти – рано !

После нашите настояха , военно та военно училище и аз се подадох !

Толкова неща ми спестиха !

Ами те искали да ми спестят !

Ама аз искал ли съм да си спестявам ?

Ами да , аз съм си дисидент , направо !

Сума неща са ми спестени ?

Като излизахме в отпуск  и се подписвахме в една тетрадка под текст , грижливо премислен от батарейния  
вследствие натрупания му опит с курсанти (млади хора държани на въже)
– „…няма да се къпя в морета , реки , водоеми , ще имам правилно отношение към девойката …”

Заради онези малките „транзисторчета” ни гонеха като финикийци .

Слушахме музика , а те командирите мислиха !

Моето беше най-голямо , че баща ми го донесе от Одеса !

Руско транзисторче !

И кой , кой – мене хванаха !

И сега още ме припознават като русофил .

Не се връзва нещо ?

Видя Румъния и Одеса , това му беше чужбината на баща ми !

Няма го сега да му разкажа за Инеада , за Ксанти за Поградец за Ниш !

Колко далечни са , най-близките неща !

Той щеше да ме разбере !

Защото беше единствения който щеше да вдигне ръка  ?

Всички се страхуваха от учителя по физическо !

Умен силен и непреклонен , преподаваше на високо ниво !

–Същото дърво си като мен ! – каза ми докато по програма стриктно учихме българските хора .

–Но ще се научиш !

Като мен !






Гласувай:
18



1. trjufelihayver - :)
21.01.2011 19:43
Imash zvuchene kato na bashta mi i toi e nabor '65
Jivi i zdravi da ste !
цитирай
2. syrmaepon - "за партизани късно, за фу...
22.01.2011 09:08
"за партизани късно , за футболисти – рано " - ха,ха - това не бях го чувала... с една дума - проваленото поколение :) Тъй го наричат в цял свят.... но нищо ,ние пак сме си хубави :)
цитирай
3. bachym - trjufelihayver
23.01.2011 09:21
:)
Здраве и късмет
за нас
и за Вас
цитирай
4. bachym - syrmaepon
23.01.2011 09:23
Нали и за това е блога
да си разменяме
лафове
:)
загубено
поколение
цитирай
5. pioneer - Јас си зборувам сам со себе по улица, ...
25.01.2011 10:49
Јас си зборувам сам со себе по улица, ядосан од щерката. :-)
цитирай
6. bachym - pioneer
04.02.2011 17:11
ти си отговорен родител

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив