Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2011 15:09 - Балканско забавление
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1963 Коментари: 5 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Времето на градските забави в парка беше отминало , а в дискотеката още не пускаха ученици ! ?

От време на време ( баскерет) както казваше баща ми , той се спускаше да ми разказва за живота през 60-те който той е живял .





Аз като си преценявах , времето на забавлението беше отминало или тотално отминаваше .


Наставаше едно глупаво време , между две забавления ?


(Колко съм глупава ми сподели Наталия , която редовно ходеше на дискотека , въпреки че беше категорично забранено !?)

Сега горката слугува някъде из Гърция !

Пазехме тишина докато презапишем грамофона на новичкия ми  „VEF”


После лавинообразно отвориха дискотеките !

Мога ли да забравя  , дискотека „Балик” в Балчик .

Диджеят пускаше какви ли не хитове , но дансинга „тръгна” с „нюфолк” .

Глупавото време явно свършваше и започваше време на забавление .

Е , може и да им разменим местата !

Дали гледаш от Шумен или от Ниш ?

Къде беше Ниш тогава ?

Шумен беше забавен тогава !

Ямбол ми се стори не толкова !
Глупости !



следва
следва ли ?





Гласувай:
13



1. pisatelkata - Не се показват снимките.
26.01.2011 16:25
Не се показват снимките.
цитирай
2. bachym - a
26.01.2011 16:32
kak taka ?
цитирай
3. bachym - pisatelkata
26.01.2011 16:35
да не би да си с
Internet Explorer

Chrome
i Firefox
ги отварят
:(
цитирай
4. razkazvachka - а после стана толкова забавно...
26.01.2011 18:32
превърнахме се в една голяма забавачница:)))
И защо ни държаха толкова далече от музиката - като вода, насилствено вкарана ввъв воденичен улей - нахъсана...
цитирай
5. bachym - razkazvachka
27.01.2011 09:06
хаха
защото музиката е любов и война ?

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив