Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 15:44 - Натирени мисли
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1060 Коментари: 0 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не че не съм го искал !

Даже много съм го искал !

Но не съм го мислел !

Натирени са били някои мисли в дъното на душата ми !

И то нали голяма душа ?!

Кога беше , ехее 1989 година ?

Сам във Вселената , сам в града , сам в таванската квартира , така се чувствах !

Какво заблуждение ?

Сега знам , мислите ми са били натирени !

В понеделник даваха телевизионен театър !

За такива като мен ?!

А като се замисля , винаги съм бил в точния момент на точното място !

Как се объркаха тогава нашите телевизионери и пуснаха в интерлюдия .

Сръбската група Bajaga !

Ама толкова ми харесаха , страхотно !

После години наред извиквах в съзнанието си нещо като мелодия !

Даже веднъж със сигурност ги чух , от една кебапчийница на плажа на ММЦ- Приморско , ама не ми обърнаха внимание .

Имаше и моменти , когато се сепвах на средата на живота си и ауу как беше презимето на приятелката от гимназията , а да , а как беше групата ?

БАЙАГА !

Офф !

И така 2001 г. интернета дойде в нашия дом !

То пък един интернет !

За квартала да не говорим !

Напстер е най-великата програма !

Този който я измислил – шапка му свалям  !

Свалях си Bajaga от един младеж от Сараево .

Здравей – казвам му , а той ми пише на английски .

От къде си ме пита , разбрах го – от България !

O Cool – това ме вледени тогава ?

А той човека бил приятно изненадан !

Хем го учих самостоятелно този английски .

Ама никога не съм мислил че ще ми трябва ?

Ето пак !

Дълбоко натирени мисли .

Беше един от най-щастливите дни от живота ми .

Цяла седмица свалях десетина песни !

Значи най-щастливата седмица !

Колко мисли минаха после през главата ми до лятото на 2007 г.

Кефих се на стайлинга на моя нов познат Ники , съседа по бунгало

Във все още романтично , носталгична Варвара !

Слушал ли си сръбски рок  ? – продължава с изненадите Ники

Riblja Corba ?  - са велики !

Идваха на един фестивал в България миналата година – говори ми Никито ......

През 2010  съм се  „разминал” само с два дни за концерта им в Скопие .

Онзи ден го прочетох , докато търсех  Bajaga във Фейсбук .

Винаги много съм искал ...!

И без да си го помисля !

 

 






Гласувай:
18



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив