Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 16:30 - Гражданина на света когото аз много уважавам
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2148 Коментари: 6 Гласове:
15

Последна промяна: 31.01.2011 17:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Въпреки  , че аз съм гражданин на България !

Как става така , че неговите пиеси  се играят в 40 страни а сега научавам , че ще го изучават студенти в Ню Йорк ?
И същевременно в  България почти не са поставяни !
Може би единствената му "беда" да не стане пророк в собствената си държава , е че музата му се обади в най-бездуховния период на България и българското общество .
1989 - и продължава до сега  !
На срещите си с неговите творби и косвено с него самия , дължа един огромен заряд от настроение за живот !










Гласувай:
15



1. joysii - Христо Бойчев, разбира се. Позд...
31.01.2011 17:02
Христо Бойчев, разбира се.
Поздрави за постинга.
цитирай
2. bachym - joysii
31.01.2011 17:18
той е като лакмус за мен
за да оценя средата
много добър
:)
цитирай
3. joysii - Винаги съм знаела, че си интелиг...
31.01.2011 17:27
Винаги съм знаела,че си интелигентен и емоционален мъж.
цитирай
4. bachym - joysii
01.02.2011 09:15
Шуменската школа
на Нейковска почва
:)
цитирай
5. syrmaepon - Мисля си, че Хр. Бойчев би бил трудно ...
01.02.2011 10:10
Мисля си,че Хр.Бойчев би бил трудно разбран от българската публика,не защото не е интелигентна,а защото не всеки иска да се взира в огледалото...Има творци,които се призвани да творят навън от своята среда,в което няма нищо лошо :) Лошото за мен е ,че успехите на нашите творци зад граница винаги са премълчавани - много,много,лошо...
цитирай
6. bachym - Преди години
01.02.2011 10:17
търсейки пиесите му попаднах на неговия сайт
и там пиесите ги имаше на всички езици без български
писах на имейла му , като не очаквах внимание
бях супер приятно изненадан ,
от неговия имейл ми отговориха
и ми пратиха пиесите
обясниха ми че просто ги няма на български защото не са размножени по никакъв начин
знам какво удоволствие ми достави "Районна болница"
знам какво удоволствие ми доставя всяка "среща" с Христо Бойчев
знам , че нашия елит в последните години не ми доставя почти никакво удоволствие
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив