Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2011 13:33 - Ако знаех
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1465 Коментари: 2 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

        Не , ти си голям късметлия !

Аз ако знаех , че е такава работата ...?!

....

Той , ако знаел ?

Че то аз ако знаех , можех ...!

Със сигурност нямаше да съм тук и да  търпя такива колеги като този , които ми девалвират самочувствието , че си спечелих тази работа !

Ама не знаех  !

Времето на тези , които въртяха земята , беше отминало !

И какво я въртеше сега не знаех !

– Много знаеш  , а си толкова наивен ! – ми се хилеше Андро докато зареждахме оръжието за нощната смяна на поста , някога в казармата .

        Намерихте да се дразните точно сега ! – трепери гласчето на старшия .

        Няма да ме застреля Бъчито , спокойно ! – физиономията на Андро е такава , все едно че постоянно е ухилен .

Обещал съм му да го заведа в Бояна , да види с очите си мерцедесите на тези дето са По-Равни от нас !

Не научих нищо ново , по-скоро ме впечатли мащаба !

Като не знаеш мащабността на нещата какво значи знанието ти за тях ?

Онзи ден , хванах детето , че ме лъже !

Голяма лъжа !

Толкова голяма , че явно ме смята за голям глупак !

Или за него е била малка лъжа ?

Ако знаеше ?

Казах му , че това е голяма лъжа !

Да знае !

        Ама ти наистина ли не знаеше ? – упорства колегата .

        Наистина , не знаех ! – знам че няма да ми повярва , просто от вежливост му отговарям .

Сега много са като него , които знаят единствено вътрешна информация !

Накъде вървим с такива направо не знам !

То на пръв поглед е ясно накъде вървим , че то накъдето се обърнеш все такива !

И се сетих да видя в Статистиката !

Ето статистически нещата не са толкова зле !

image

От тези 600 хиляди не всички са идиоти като нас с колегата !

Въпроса е тези милион и осемстотин хиляди , те какво ще кажат !

Здраве и късмет да е !







Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - Аз съм от "милионерите", дето да почти 2 милиона...
04.02.2011 14:37
Нищо не казвам!Намам думи!И скоро може до онемея съвсем!
цитирай
2. bachym - liliyanaandreeva
04.02.2011 14:45
Да си жива и здрава
:)
И да споделяш
за да ти е по-леко
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив