Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2011 14:23 - След театъра
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3073 Коментари: 9 Гласове:
10

Последна промяна: 07.04.2011 14:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

       -         Замръзнах от студ в този салон !  В онзи дъждовен ден в Калафат не ми беше толкова студено ! –  наблягам на калафат  и подсмърчам  разсейващо аз .

-         За калафат не искам да знам , но в театъра беше студено! -  получавам почти очакваната реакция от жена ми .

-         А в Калафат ...! – тракам със зъби аз .

-         Да си останал в Калафат ! Тук в Ямбол един театър не могат да стоплят ! – ядосва се жена ми .

-         Ами нали в залата на общината играеха ...! – никога не съм бил наясно с местните играчи  игрички и играчки аз .

-         Има една Валя Газарова , шефката не читалището ...! – светва ме жена ми .

-         И каква е тя ? Болярка ? – опитвам се да хвана във въздуха мисълта ѝ

-         Мъжа ѝ , Гальо Газаров , беше в общинския съвет толкова години , той коли и беси !

-         С такива хора начело , затова сме на този хал ! – вбесявам се и аз

-         Онзи ден Рена ми звънна , дошла си за малко , и хайде да седнем на обяд ! И къде къде къде , на „Трите Вятъра” !

-         Жалко за името , само то ми харесва ! – спомням си с лошо „култовата кръчма”

-         И аз това се сетих , ама Рена настоя ! И там беше и Газаров ! С компания ! Само той говори , направо вика ! Мноого прост и циничен ! Мериха си ...!

-         Ненормална работа ! – спъвам се в разнебитения тротоар аз .

-         По селата направиха , читалища и тротоари по разни програми , а тук в града – нищо ! – коментира изохкването ми тя .

-         Чудя се на Европа , как се вързаха, че гърците са голяма работа ? И сега ще им плащат  дяволъка .

-         Гърците не са голяма работа , ние сме малки в момента ! – ускорява жена ми и съм сигурен , че се е сетила за онази бутилчица ром .

-         И коя версия на живота ти хареса от „ЖИВОТ В ТРИ ВЕРСИИ” на Ясмина Реза  ? – направо си е за червено вино днес .

-         Ясмина Реза , звучи ми познато , не намерих време да прочета днес!

-         Почти съм сигурен , че я спомена в едно интервю моя любимец – Христо Бойчев !

-         И какво каза той ? сочи ми в тъмното да отключа входната врата жена ми .

-         Че била банална !

-         Но театъра ти хареса нали ?

-         Напоследък всички театри ми харесват !

-         Заради Радина Кърджилова ? – връща тона си в светлото на стълбището жена ми .

-         И заради Ирини Жамбонас , ако искаш ! 




машина времени
Андрей Макаревич  "Песни под гитару (1985—1989 годы)"



Тагове:   читалище,   театър,   Христо,   Бойчев,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Навсякъде театралните салони през ...
07.04.2011 16:11
Навсякъде театралните салони през зимата са ужасно студени.
Но...не може да не се ходи на театър.
Това е по-гадно отколкото да простинеш в салона.
цитирай
2. bachym - joysii
07.04.2011 16:22
Животът е театър
в България
студен
:)
http://www.youtube.com/watch?v=Sxqia9Lb7z8
цитирай
3. smile999 - Наистина е студено!:-)
08.04.2011 09:34
Наистина е студено!:-)
цитирай
4. sevdabg - Абстракции - до втръсване...
08.04.2011 09:46
Животът е театър
в България....

Много си прав за това Бач !!!

И роли, роли..
с посредствени актьори ....


цитирай
5. bachym - smile999
08.04.2011 09:48
http://www.youtube.com/watch?v=k_2u7sXv4hU

:)
цитирай
6. syrmaepon - Линкът на Машина времени е супер - ...
08.04.2011 09:51
Линкът на Макаревич е супер - благодаря!
цитирай
7. bachym - syrmaepon
08.04.2011 09:56
през 92-ра си купих едно руско касетофонче от пазара в Царево
касетофончето беше пълен боклук
но с него вървеше и касета
на Андрей Макаревич
а Машина Времени ги харесах още като ученик , някъде към 1980
:)
цитирай
8. bachym - syrmaepon
08.04.2011 09:59
"Паузи" - ми е най

:)
цитирай
9. syrmaepon - Хубава е
09.04.2011 08:33
а на мен - мы отважные герои :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив