Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2011 14:11 - Животът ми като музика
Автор: bachym Категория: Музика   
Прочетен: 2293 Коментари: 7 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всичко започва с .... , няма какво да обяснявам 

поне при мен винаги има една красива случайност 
която ме повежда за носа



както казваше магазинера бай Върбан
вие накъдето сте тръгнали
аз от там се връщам
(в затвора за начет:)



Човек каквото сам си причини
никой ...



Е то все някой ден ще я огрее и моята улица 



не бива да забравям , че някъде улиците (ако изобщо ги има) нямат имена 



музиката е за душата това
 което е водата за тялото !
(брей)
Гласът ми е музиката на която е настроена душата ми 




Пита ме скоро една ангажирана гражданка
Примирил ли си се ?
Весело ми е ,
чакам си войната










Гласувай:
14



1. waterway - ! :)
02.02.2011 22:48
Ех, тези твои разходки, Bachym!
Невероятни са!
Но тази печели войната...както и да погледнем! :):):)
цитирай
2. bachym - Разходка из живота ми
03.02.2011 09:30
и въпреки че пея фалшиво
(природа )
но музиката резонира в мен
:)
цитирай
3. waterway - 2. bachym - Разходка из живота ми
03.02.2011 09:35
bachym написа:
и въпреки че пея фалшиво
(природа )
но музиката резонира в мен
:)


По- важното е, че в главата ти, която и да е мелодия, звучи правилно, нали?
:)
цитирай
4. blogena - като спомена война да те питам
03.02.2011 14:33
можеш ли да познеш това от коя песен е :


Theres so many different worlds
So many differents suns
And we have just one world
But we live in different ones

Има толкова много светове
Толкова много слънца
А ние разполагаме само с един свят,
Но живеем в различни такива

минавайки през постинга ти и защото съм на вълна война
та се сетих за тази песен
и дори си спретнах чернова
цитирай
5. smile999 - Чудесен постинг!
03.02.2011 16:13
Радвам се, че те открих!:-)

http://www.youtube.com/watch?v=K7gkaH1PqFA&feature=related
цитирай
6. bachym - smile999
03.02.2011 16:49
Благодаря
:)
тъкмо слушах
Е vremea colindelor
от Новогодишния ти постинг
цитирай
7. bachym - blogena
04.02.2011 10:08
Dire Straits - Brothers In Arms

твоята война е започнала ?
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив