Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2009 16:52 - АнтиДЮнер
Автор: bachym Категория: Политика   
Прочетен: 698 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз не съм комунист и никога няма да бъда.

Така пеят „Щурците” в песента си  Аз съм просто човек

Вече доста години.Песента ми харесва но това че разбирам думите малко ми напомня на фестивала „Ален Мак”.И нали им знам политическите пристрастия.Но аз много обичам Щурците , но за друго искам да кажа сега.

Вече 20 години чета и чувам все това : комунистите това комунистите онова комунягите  ченгеджийницата неокомунистите посткомунистите и т.н. и т.н..От всякакви хора .От махленските мислители капацитети до известни титани на мисълта като Едвин Сугарев и Иво Инджев.

И тонове мисъл внушават на хората че комунизмът е тук а също и комунистите.

То като в казармата едно време : Внимавай врага дебне, врага не спи.

После се оказа че нямало враг ние сами сме си били врагове на себе си.Едни мръсни гадни българи от ДС НКВД и какво ли още не и едни други БЪЛГАРИ честни знаещи можещи дето не ползват Чадър.

Хора стига разберете няма го комунизма (или по-точно нарицателното на което беше)

Няма ги и комунистите (или нарицателното за тях).

Има  една икономическа структура която 20 години се променя от 100 процента държавна и ориентирана към пазара на СССР и третия свят в капиталистическа каквото и по дяволите да означава това и една произтичаща от нея обществена структура и двете в диалектическо развитие.И под влияние на вътрешни и външни фактори.

И от една страна нищо лошо в смисъл такава е природата на нещата в България.

Но от друга страна –лошо 20 години време на бездарници които се считат за месии. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив