Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2009 15:08 - Оптимистично за България II
Автор: bachym Категория: Политика   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
0



 Оптимистично за България II

 

                                          Но все пак света е  диалектичен.

 

Тази сутрин гледах сутрешния блок на Нова.Обикновено не го правя, гледам БНТ или БТВ (и те еднакво почти не ми харесват,но това е друга тема).

И тъкмо хванах началото на разговора със Стефан Гамизов.А на мен ми е интересно да слушам  какво казва г-н Гамизов.Още като се появи (за мен ) в публичното пространство ми хареса.Даже не знам той кой е.Знам той как се нарича.Не прочетох за биографията му ,а май Валерия Велева се беше проявила като негов биограф,но прочетох из интернета коментари за „скандалите „ които предизвикал и коментарите на коментарите.

Повечето бяха негативни .

Може и да е мошеник или манипулатор не знам.Но е много добър.И говори това което от години искам да чувам.И по-общо и по-конкретно как моята България да бъде достойна за уважение страна.И тази сутрин беше такъв последователен, ясен и точен и със стил.

Аз още от първия път разбрах за какво говори.Аз съм оптимист за България,НО има и други варианти разбира се.Оптимист съм защото съм се убедил в красотата и интелигентността на нас българите.Същевременно виждам в ежедневието,  по тв и езикът на вестниците една плашещо голяма част от същия този народ заради който може би Славейков най-вероятно е изплакал – „не сме ний народ а мърша”.

И те освен че са много и са навсякъде,на отговорни и безотговорни постове са си оплели мрежи и са опасани с връзки и редути.От такива както тях, с големи претенции и низко възпитание и без морал.Те са героите на нашето време.Те са силните на деня те са строителите на съвременна България.И като всички слаби хора – удрят силно и жестоко.По това ги познавам.

По Хоризонт (отдавна не ги слушам но какво съвпадение тъкмо „сърчвах” МП-тройката), чух коментара на Бриго Аспарухов,изсмя се над Гамизов разбира се.Разбира се и аз нищо интересно не съм чувал от Бриго Аспарухов.

Ами така е народе.Аз лично за себе си знам защо сме на този хал, с велика история и  жалко настояще(страданието ми е почти колкото радостта) за това казвам жалко настояще.

Дано да се окажа прав за г-н Гамизов – в негово лице виждам представител на достойните българи които искат курс към достойнство за България.

  




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив