Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 11:33 - Политика на сетивата
Автор: bachym Категория: Политика   
Прочетен: 1816 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 15.12.2010 15:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Щъкам си като всяка сутрин из стаята , слушам новините и превключвам избирателно „трите кита” на които се крепи телемирозданието на моята България . Хапвам си филийката с масълце , бучка сирене и лъжица сладко и слушам . Няма какво да крия , че първо оглеждам тоалетите на водещите дами , а и Елица Лазарова ако съобщава времето . Интересува ме всичко , но тъй като това си е моята всекидневна , от бокса ( кухненския) аз давам заповеди с дистанционното и някои персони са си „нон грата” . Сега имена няма да ви казвам , пиша  тук вече три години , и ако някой иска ще разбере кои са хората . Отпивам си от чая и се закачам с кучето . И тъкмо да си пусна на изпроводяк примерно ето тази песен , да кажа чао на Кучо и да изляза , чувам , че гръмнал скандал пак някакъв . То при нас доста се гърми особено по Коледа и Нова Година , но я да чуя аз .

„ Еди колко си там посланици , посланички и друг посланически персонал били свързани със Службите от преди Прехода” – анонсира новата водеща по Първа , е  време беше за една Такава водеща , да .

Този кой беше , аха изписват хората ,  дипломатът Стефан Тафров , и а кой беше , да разузнавача Бриго Аспарухов . „Синът” „на сините” бързо учести дишането , и какво каза – „ВЪЗМУТИТЕЛНО Е” . Ха , с толкова въздух на Чомолунгма мога да се кача , а не , там не е за мен . Другият „червен” запази равновесие и му отвърна – „ Няма закон за лустрация – законно е” !

Да ама са служили на СССР” – вкарва десен прав  синия .

А тези сегашните служат на NATOкъде е разликата ?” – блокира го с левачката червения . Всичко е ясно , ще „победи” този на който му издържат краката сетих се за стандарните коментари на нашите спортни коментатори .

И си „хванах” тротоара на нашата улица .

Тази година „усетих” поне за малко Македония , по първите пролетни празници – там навъртяхме към 600 километра , Тогава влязохме и в Албания . За малко . Можехме да отидем до Тирана и Дуръс (Драч) , но колата така скърцаше , че не настоях . Макар че знаех откъде скърца .

Това е много важно , да знаеш откъде  !

Лятото ходихме до Констанца ( Румъния) – забавно беше .

После , в един дълъг горещ ден „прескочихме” до Инеада (Турция) .

Какъв ден беше само – винаги ще го помня , с добро разбира се .

По Съединението влязохме за малко в Зайчар (Сърбия) .

Нищо символично – по дефолт ги обичам сърбите .

Ей сега , нали в Ниш ще посрещнем Новата Година . Аз съм за културните еднаквости , не за етническите .

Но със сигурност знам , че съм етнически българин , от Чипровските !?

И като такъв се оглеждах в съседите и в българите които срещах . Забавлявах се добре , като исках да забавлявам и тези които са с мен и които срещам по пътя си .

И се чувствах все по голям българин .

Не защото аз съм голям , а защото България още е голяма в очите на „малките” хора  в Турция  в Македония  в Сърбия в Албания и Румъния .

На всички , които мерят нещата със сетивата на хора уважаващи хляба който са си заработили .

Миналата седмица срещнах доста такива и в България .

Направо ми напълни душата Емилия , на 73 години и като се заприказвахме ми разправи как като изкара зимата в София като пенсиониран инженер , през април се връща в едно бургаско село и до декември е истински лозар .

Не съм я питал , но си беше жена със самочувствие . И доста други , все хора които работеха и създаваха със собствени сили и назаем средства .

За Пламена какво да кажа , то природата давала , давала , а тя озарила всичко с една усмивка .

Ами за Исмаил – човек който сади орехови градини , а ?

Отвсякъде красиви хора !

Отдавна ми светна , че България като история , култура и традиции е за всички като мен българи , а България каквато е сега или изобщо към конкретен момент Е само на част от българите .

На НАТАФРЕНИТЕ българи в момента .

Аз с такива в Ниш с влака няма да отида , камо ли в българско  студио !





Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. masterpiece08 - :) Хубаво си попътешествах!
16.12.2010 22:01
Поздрави!:)
цитирай
2. bachym - masterpiece08
17.12.2010 09:14
Само да му се пътешества на човек
България е голяма

:)
цитирай
3. syrmaepon - Супер!Не знаех, че Битълс са писали ...
17.12.2010 09:24
Супер!Не знаех,че Битълс са писали такава песен....
А на мен това ми вади душата...
http://www.youtube.com/watch?v=5kmwL-YkmU4
Поздрав!
цитирай
4. bachym - syrmaepon
17.12.2010 10:11
Те великите каквото не са искали това не са написали

:)

големи души

:)
цитирай
5. balgarski7vinarki - Dobre si osashtestvil tozi Balkanski obhod
20.12.2010 16:12
vidial si, nameril si priateli, vse neshta koito ostavat -
A Kucho ot snimkata na bloga ti e velikolepen i usmihnat, mnogo e simpatichana tazi snimka.
Chao
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Отдавна не бях чела по-сериозна ...
20.12.2010 23:08
Отдавна не бях чела по-сериозна присъда към т.н. политическа класа - пред хората, които с труд си изкарват хляба, не важат. И аз не бих пътувала във влака с такива, а те за щастие и не стъпват по влакове.
Поздрави :)
цитирай
7. bachym - balgarski7vinarki
21.12.2010 11:10
Да и Кучо като мен обича всички до "за съжаление"

:)

Попътувахме тази година - много хубаво беше .
Живот и здраве и догодина
цитирай
8. bachym - 4aiotgluhar4e
21.12.2010 11:18
Финала ме стресна и мен самия
:)
А после темата с дс-тата завладя ефира
трябваше да ги изгорят или да ги направят достъпни за всички
нещо такова
а така периодично отварят рана
Дето казваше дядо ми -
Стоят стоят пък викат на магарето - Чуш !
Интересува ги само тяхното лично благополучие
Какво да очакаш от такива хора
Но все пак тези "политици" се харесват на половината българи
И "ние" какво - в името на България - търпим
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив