Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2010 12:26 - Гарантиран успех сред жените (за нас мъжете)
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 5388 Коментари: 13 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Още преди години когато четях книги като „Черната Стрела” и „Последния Мохикан” и после когато неистово исках да пиша стихотворения и четях световните поети та до  сега когато почти не чета съм искал жените да ме харесват .Те ме харесваха, но никога тези които исках.Нямах никакви гаранции за успех.То и успех нямах.Успех в бележника отличен, но сред жените нула.Минаваха си годините и нещата взеха да ми се изясняват.И сега като един алтруист ще споделя моята тайна за успеха.

И така първо може би трябва да имаме поне елементарно понятие за Жените.Иначе как ще „подкараме” връзката.Но откъде понятие(колко от нас са играли с момичета,аз лично играех футбол и карах колело)?После училището свършва.Идва университета и докато се каниш да успееш една сутрин се събуждаш в квартирата и разбираш че нищо не знаеш и отиваш на работа или да си търсиш работа.И живота те грабва и влизаш в (в авиацията му казват свредел) свредел.

За себе си поне знаеш ли нещо.И за себе си нищо не знаеш нали си мислил само да Успееш и за Жени.И нещата ти изглеждат безнадеждни.Като във вица за каубоя който седял на бара и до него седнала жена и го пита – каубой кой си ти, какъв си.Ами .... мънка той в какъв смисъл.Ами казва жената ето аз например съм лесбийка и по цял ден мисля за жени.Разговора не тръгнал и жената си отишла.След малко сяда до каубоя друга жена.И тя, каубой кой си ти, какъв си.А каубоя казва, ами какво да ти кажа до преди малко мислех че съм каубой, ама като се замисля цял живот съм бил лесбийка!

Значи ТРЯБВА да започнем с нещо което знаем.А ние знаем много неща и знаем че за да се позиционираме точно трябват поне ТРИ сателита.И ето го простото и елегнтно решение.ЕГОИЗЪМ  РЕАЛИЗЪМ и ЦИНИЗЪМ са нашите сателити.

|. Егоизъм – ние обичаме само себе си

-Какво ядем – нещо си там набързо – не, научаваме се да си приготвяме поне основни неща ( хляб, палачинки, шницели, крем карамел) избора е индивидуален.Приготвяш това което си поръчваш ако седнеш в кварталното заведение или на ресторант и не ти е харесало как е приготвено.И ТРЯБВА да го приготвиш добре не да отбиеш номера.

-Как се „носим”- с неогладени дрехи – кой ходи така, дори и с дънки- на изплащане ако трябва си взимаме най-функционалната ютия(всеки ден ще я ползваме и ако за такова нещо ни се свиди)

-Какво пием – ами какво ли не пием- пием вода аз лично „Михалково”, не просто пием а се вливаме във водата.”Боготворим” Водата и я споделяме само с близък човек(освен за да услужим при нужда)

||.Реализъм-вярно възприемаме нещата

 -Кой съм-де да знам,знам само че нещо не ми харесва в огледалото-каквото не ти харесва поправяш го!(Ех поклон пред здравето,че...да не дава Господ)

 -Каква е тази работа-скапана,или не- каквато и да е тя е само за начало.

 –Каква е тая държава- ами такава е – можеш ли нещо да промениш,не можеш то всеки ако можеше.Ако искаш изучавай държавата(няма смисъл) по добре си облечи изгладените дрехи и отиди в  „ХореМага” (това е един от съветите на дядо ми много хубав човек)сред хора и повече слушай и си контролирай дишането.Довери се на мнението на този(тези) които дишат по-равномерно.

|||.Цинизъм-безсрамие, безочливост, дебелоочие, тупе, наглост, дързост,         нахалство, нецензурност – такъв е света в които сме се родили.Един философ(Лайбниц )е казал че живеем в най-добрия свят.

Значения на цинизма много(теза са от уики-речник) избирате и действате.Например:

-Безсрамие- срамно ли е – ами не е, ако с очи потърсиш  погледа, хайде може и тялото на жената.И погледа ти казва само и единствено колко си щастлив от хубавата среща.Ти си щастлив от срещата и нищо повече.

-Наглост-ли е да я заговориш- и да е нагло ти го правиш защото хората са създадени да говорят.Е ако не и се говори, ами нищо можеш да я поканиш тя да говори а ти да слушаш.

-Нецензурност-има ли нецензурни думи и вицове и действия-не няма такива, има неподходящи за момента такива.

Надявам се да бъда полезен.

 С уважение Д.Бъчваров


vbox7.com/play:adf7af23



Тагове:   НАС,   успех,   мъжете,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kaprizna - За егоизма си прав,
27.01.2010 13:05
също и за дрехите,а палачинки и крем карамел не се правят толкова лесно,някои това не го могат,хапват пържени картофи и яйца на очи.
А разговорът между двама души не тръгне ли от самото начало,значи няма какво да си кажат или на единият не му е интересно,но всяко начало е трудно,при повече търпение от двете страни може да се появи интерес.
цитирай
2. bachym - Много съм добър на палачинките
27.01.2010 13:25
Крем карамел май се пробвах веднъж.
Е на всички най-вероятно не можеш да се харесаш.Но аз имам пред вид като предпоставяне.Иначе ако седиш и чакаш 'щастието" само да те намери.Е при някои и така става може би.
цитирай
3. razkazvachka - Ей на тва му викам "жизнен опит"
27.01.2010 20:04
само дето Лайбниц е умрял и светът взел, че си я подкарал както си знае:)))

Кат гледам само мъже ядат крем-карамел в заведения, жените набиват палачинки - уф, какво стана с доброто старо време, когато всичко хубаво беше от шоколад?
цитирай
4. bachym - razkazvachka
27.01.2010 20:09
Много интересен и неочакван коментар.
цитирай
5. razkazvachka - Е, на мен ми е интересна статията
27.01.2010 22:19
май не е изпуснато нищо: и все пак...
докато вие, момчета, се учите да готвите, момичетата въздишат старомодно и чакат някой да ги нацелува...
А най-лесната манджа е телешко варено - вода, парче месо, и там каквото е останало от картофите, лука и морковите - вари се тихичко на 2 в столицата, на 3 в другите градове, на 4 - на село, докато вие работите по въпроса с бебетата...
цитирай
6. cindy - Тука направо блика изстрадана мъдрост :)
27.01.2010 22:58
А това си е култов лаф:
"Те ме харесваха, но никога тези които исках."
... :))))
цитирай
7. bachym - razkazvachka
27.01.2010 23:32
Да ама чак сега го каза когато се разминахме :)
цитирай
8. bachym - cindy
27.01.2010 23:34
Страааааааааааааадам :)
цитирай
9. анонимен - много хубав постинг братле. що така ...
28.01.2010 00:19
много хубав постинг братле.що така ми напомня за мен.
цитирай
10. razkazvachka - Споко - друга ще намине.
28.01.2010 05:58
Според данни на заинтересовани - имало към 30 хиляди свободни момичета из Студентски град.
цитирай
11. panazea - Vse pak izbirai ,
29.01.2010 22:00
30 hilqdi , ama ti izbirai sys syrzeto ! Sto sa ti hilqdi , kato edna moje da ti pravi palachinki i da ti nosi chehlite?
цитирай
12. bachym - panazea
29.01.2010 22:23
Исках да съм полезен на мъжете.Че всеки ден виждам и чета как не намирали Жената.
цитирай
13. panazea - Ami te da tyrsqt choveka!
30.01.2010 00:34
Jenata ne e egzotichno zvete!
I kato sbyrkat da se syrdqt na sebe si!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив