Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 12:41 - Един ден от Рая (С ЕВА)
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 3341 Коментари: 9 Гласове:
6



 Очертаваше се дълъг ден.Защо излязох толкова рано на този сибирски студ? Стоянчо пак ме издъни – успал се.Щяхме да пием кафе.Намерихме се с него, че то толкова колеги, а няма с кого една бира да изпиеш.А с него се говори интересно и спорим културно на  различни теми.Само дето не пие бира, не пие алкохол, абе широко скроен ама особняк един?

Сега сам ще пия кафе.Ще разглеждам ще си мисля.

Влизам в първото кафе и сядам на дивана.Сам на големия диван, ами така са го „ситуирали”.Наоколо големи компании шумни и припряни.А аз сам.Влиза още една компания, оглежда се че няма места хвърля ми поглед и излиза.Жалко.

Отпивам от кафето вдигам погледа и я гледам стои пред мен Онази Жена.От колко време я срещам или настигам по улиците мяркам я от колата.Аристократка на духа и ааа тялото.Като от любимия ми клип „Закуска в Тифани”Тя така си и върви все едно,че отива да закуси там.Само дето не съм я виждал с вечерна рокля и дъъългите ръкавици до над лакътя.

Кимнахме си и седна при мен.

Всичко съм забравил.Какво беше ааа времето.Нали с времето започвали интересните разговори а скучните свършвали с него.

Навън не е за мъже – казвам-(добре,че махнаха казармата отде ми дойде този казармен лаф).

Да  вие мъжете само на думи сте силните-отвръща тя (Може пък да има файда от казармата?!).

И се разговорихме.

Време му е да е студено-казва-Зимата ни е Дар Божи, но дали я заслужаваме?!

Да припявам и аз, реколтата от кайсии е застрашена!?

А вие имате ли кайсии ме мита тя, или по принцип?

Ааа по принцип.Такъв съм си интересуват ме проблемите, гледам да съм информиран.

Аха така така.

Да ви питам тогава.Снощи моята дъщеричка (да ви е жива и здрава) която е на шест години ме пита коя е най-скъпата кола на света?

Ще стане от нея човек (ми хрумва светкавично)!?

Ами сигурно е диамантената Лада на Роман – оригиналнича аз!

И откъде е информацията –се надсмива тя?Спечелих интимитета и(както казваше О’Хенри).От тук вече е лесно.

Телефон за информация смигвам на тавана аз, запишете 0*********.Прозвънете да ви аддна и аз.Гледам да не ми треперят пръстите, не вадя стилуса да не сметне че се фукам.

Излизаме, е тя е в друга посока, а и аз не съм чак толкова суетен.

Края на града никога не е бил толкова наблизо!Ето го бай Пешо пазача, мете човека.

И докато приближа той оставил метлата и разглежда списание.Спирам аз за няколко учтивости( и баща ми беше такъв и последния просяк поздравяваше).И гледам бай Пешо чете авто списание.И се сещам за колата.Коя е най-скъпата кола на света питам аз.

„Бугати Вийрън” е технологично най-скъпата кола-казва като че за това е мислил бай Пешо.И ми изнесе лекция-онемях.А той се смее  - в къщи имам един шкаф с книги за коли и състезания.Като енциклопедия съм.Ако мога да си купя компютър че да се опитам да събера нещо.Аз ще ти подаря му казвам.А те не са ли скъпи?Имаш го, тържествено казвам аз (компютрите са ми хоби и имам два-три J)

Марче ще пия и аз един чай-изненадвам безкрайно колежката.Тя отдавна не ме пита.

Отдавна отдавна,аз работя тук от два месеца.Голям завод два месеца им трябваше да разберат някои че работя в отдела на двете Марчета.Те бяха тук като институция.А аз един „едва ли ще остане тоя”.

Отивам да пуша Марче?!

Дръпвам си с наслада.Гледам насреща шефа.Най-големия Шеф.Върви нашироко и се смеят нещо със заместника.

Не очаквах че ти точно няма да знаеш коя е най-скъпата кола на света поднася в движение заместника си.Само за Жени мислиш ей!

Я да питаме „колегата” и се спират до мен.

Коя е най-скъпата кола на света-ме пита Шефа?

И аз изстрелвам отговора с бай Пешовите подробности.

Онемяват те двамата.И шефа ме пита В кой отдел си?

Ами производствения.

Ааа при Марчетата-и се хили.

Ще измислим нещо друго за това „момче”

Ела в 16 в кабинета ми!?




Гласувай:
6



1. kaprizna - Ох,сега
29.01.2010 15:02
как ми се приядоха кайсии,в замяна ще те повозя на "Бугати"...
цитирай
2. bachym - Танту за
29.01.2010 15:08
кукуриго.Дават го и под наем не се харчи.Коментирай малко.Аз много си го харесах.Как ти се вижда?Къде трябва да се пипне или направо наново :)
цитирай
3. tit - Ха, ха , ха!:))
29.01.2010 22:12
Летиш на завоите като Бугати!!!:)))
Поздрави!:)
цитирай
4. bachym - tit
29.01.2010 22:18
Благодаря!
цитирай
5. kaprizna - Благодаря за кайсиите,
30.01.2010 20:30
сега пък искам праскови...
цитирай
6. bachym - Няма да е трудно
30.01.2010 20:39
наблизо има много(край Сливен).
цитирай
7. zaw12929 - Мечти, заместват лекарства. Няма ...
31.01.2010 17:09
Мечти, заместват лекарства. Няма депресия, а кризата все си стои
цитирай
8. bachym - Аз и аспирин не
31.01.2010 19:58
пия
цитирай
9. razkazvachka - Не знам за колите, аз се возя на метла... и на метро...
01.02.2010 20:52
кви скъпи коли, кви пет леа, ко ше ги праиш на 50 км магистрала и то незапочнати...

боже, колко са манипулируеми мъжете!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив