Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2010 14:48 - Олимпийски надежди
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 2527 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Някои твърдят, че олимпийският принцип е „Важно е участието“. Всъщност олимпийския принцип гласи „The most important thing in life is not the triumph, but the fight; the essential thing is not to have won, but to have fought well“ –

 

„Най-важното нещо в живота е не триумфа, а битката; важното е не да си победил, а да си се борил добре“.

 

 Светът не е същият, след като Бийтълс се разпаднаха , след като убиха Джон Ленън, след  като англоезичната музика измести всичката останала. И принципите не са същите, даже и олимпийските.

Светът е Олимпиада , но и Олимпиадата е на Света.

На Света с големите пари. На Света с големите идеи и с големите проекти. Ние май нямаме нито едно от трите, а със сигурност има и още което нямаме.

Олимпиадата  е апотеоз на Света – върховното шоу с върхово подготвени шоумени- спортисти .

Все още се водя от стария олимпийски принцип. Като видя нашето момиче или момче да се бори – аз съм доволен. И това прави моя малък свят който обитавам да става съизмерим с Големия Глобалния Свят.

Познати са ми почти всички големи имена и звездите на отборите. Тях съм ги виждал и като губят и като печелят . Върховна наслада . Те ми дават останалото, което нашите по ред  причини не могат да ми дадат – насладата от Голямата победа. Но нашите пак си ги харесвам. Дори когато видимо не се борят.

Може би защото съзнавам че битката често е неравностойна. Такива са новите принципи. Така мисля.

Времето на Ингемар Стенмарк отмина още докато той се състезаваше. Сега е времето на машините за медали, телевизионното време в което се натъпкват стартовете,  времето на безумни съдийски отсъждания и още и още.  Такъв е Светът  в който живеем – егоистичен самодоволен и безпардонен.

За това гледам Олимпиадата – харесва ми, защото и аз съм част от света, какво от това, че участвам в неравностойна битка.

И така,  радвам се на живота и зареден с Олимпийски надежди съм .... Влюбен !

Красиво е !?

 

http://grigorweblog.wordpress.com/2010/02/18/олимпийският-принцип/





Тагове:   надежди,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kaprizna - Ей, bachym,
23.02.2010 20:22
Вървиш напред и нагоре!
Поздравления!
цитирай
2. bachym - kaprizna
23.02.2010 21:33
Благодаря ти
цитирай
3. joysii - Влюбен ! Красиво е !?
23.02.2010 22:14
Не изменяш на себе си-акцентът -на финала.
Поздрави.Наистина е красиво/нямам предвид Олимпиадата/.
цитирай
4. bachym - joysii
23.02.2010 23:26
Слушах за Олимпиадата и исках да им отговоря без да се натрапвам. Защото аз съм Влюбен.... и в живота :)
цитирай
5. teachme - Дааа...
25.02.2010 19:07
и аз гледам, защото така съм част от света:)
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив