Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 12:26 - Наша милост
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 1794 Коментари: 2 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

        –        Няма ли да минем по магистралата ?

        Бързаме ли скъпоценната ми?

        Искам те ?

        И аз ! Толкова те чаках! На магистралата е скучно? Ще ни омръзне!?

Ти карай ?! Да си те гледам – мила !

        Ще ме урочасаш !?

        Не съм ли вече ?

        Знам само, че те обичам и много малко още?

        Сега ще ти разкажа скъпа ! Спри на разклона за Чешнигирово.

        Хайде разкажи ми ?!

        Това е МиГ – 23 от авиобазата еей там !

        Е , и ?

        Нямаш ли милост  - мила ?

        Купчина желязо !?

        Красив е ? И захвърлен ! Завинаги прибрал крила !

Само окото на лазерния мерник лъщи на светлината.

Пред очите ми е по здрач, на старта. Когато огнения конус на двигателя засвети с всички кръгове и спирачките едва го удържат. За малко се изправя и после се стрелва нервно по пистата, отлепя се от земята и силно набира височина.

      И вече принадлежи на небето.

        Добре , а сега кажи за теб за самолета раз...? Чакай ти си ....така ли?

        Е поне съм искал скъпа ?

        Да ти поиграем играта тогава ?! Почти съм влюбена в него.

      Това стъкълце тука ?

        Лазерния прицел .

        С него можеш да ме докоснеш в мир или да ме убиеш във война ?

        Без второто мила!

        А тези ....?

        Конзоли скъпа, за окачване на бомби и ракети ?

        Празни са ?!

        За това пък съм пълен с гориво ! Ще снимам с камерата като „улучвам”

        Много са ти прибрани крилата ! Ще можеш ли да излетиш така ?

        Мислено съм в полет скъпа, щом си до мен ?

        А като ти свърши горивото ?

        Поне теб ще спася мила ! Парашутната седалка е безотказна ?

        Ами ти ?

        Тук , не ми обръщат внимание или си правят снимки за спомен които никога няма да разгледат.

        Ще бъда в тревата, само за теб !

 image



Тагове:   милост,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Ако пожелае
27.02.2010 12:58
човек може да открие толкова много подтекст, или да се докосне до завоалираната емоция.
Поздрави.
цитирай
2. bachym - Много ми хареса
27.02.2010 21:27
коментара ти мила

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив