Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2010 14:44 - – Гледа ли "Плешивото куче" Мите ?
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 1173 Коментари: 2 Гласове:
8



–  Не ме грабна нещо скъпа !?
–  И аз няма да гледам "Крал Ищван" !?
–  Поне опитай , де !
–  И защо да го правя ?
–  Кой ти каза за "Байага" , а маймуно ?
–  Аз си харесвам  "Рибля Чорба"
–  Смотана Хипарка !
–  Скапан Шапкар !
–  Така се случи , скъпа !?
–  И аз ли ти се случвам ?
–  Случих аз !













Тагове:   мите,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - И аз ли ти се случвам ? – Случих аз !
25.03.2010 10:04
"Докосваш мечтите ми нежно.Върти се светът без правила".
Или нещо за миговете ,които спират дъха ни.....Ти тази пролет ще останеш съвсем бездиханен:):):)
цитирай
2. bachym - joysii
25.03.2010 10:32
Пада ми се
Така ми се пада :)
Стиловете ни са различни (ако чуеш клиповете)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив