Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2010 11:14 - Късни срещи
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 1499 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Късно , късно слязох от колата .

Всъщност, късно се качих .

Времето ми беше такова .

Безвремие .

Нещо си отиваше , бавно бавно.

А аз не знаех накъде отивам.

То и сега не знам .

„ На  двайсет километра от Бургас”

„Поморие се казваше градчето”

Песента е безвъзвратно отминала.

Като мен

Сега е пълно с Ресорти и Паласи.

Доволни и предоволни от Живота.

Като мен.

Рано е за туристи .

Но оживено ремонтират .

Като в мен.

„Музей на Солта”

Не съм виждал тази табела.

Всъщност аз не съм виждал.

Досега.

Нали не знаех на къде отивам.

Не ми се е налагало да гледам

Табелите най-малко.

Като онези

На Малката Звезда

„Стреля се без предупреждение!”

Можеха да ме застрелят тогава.

Добре че човека беше с автомат

И куче, и не се уплаши от мен.

– Уплашихте ме ? – не я очаквах

Да ходи по водата ?

– Така им действам на жените?

Минават на другия тротоар.

Като ме видят .

– И защо така ?

Като ви гледам не сте страшен ?

        Страшна си !

        На пипане ?

        Може ли да ви пипна ?

        Имаш късмет, че няма тротоар ?

        Това всъщност е Пясъчна коса,

Която отделя Лагуната ...

        Не ми пипай лагуната

А МЕН !



Тагове:   срещи,


Гласувай:
8



1. roza17 - Късно, късно слезе от колата. Вс...
23.03.2010 12:29
Късно , късно слезе от колата .

Всъщност, късно се качи...
цитирай
2. kaprizna - Тъжен си! Не позволявай на никой
24.03.2010 18:53
да помрачи красивото ти влюбено настроение...
Помни,че винаги има изход!
цитирай
3. joysii - Никога не е късно
25.03.2010 10:11
човек да стане за резил,ми писа един анонимен умник.Хич не ме впечатли.
По-скоро ми хареса какво е казал онзи симпатичен гей О .Уайлд-"Грехът е единственото свежо и живо нещо и в модерния свят."
Така ,че да на ми пука/и на теб/ дали на някой не му харесва какви ги върша/вършиш/.Гледай си готиния грях,никога не е съвсем късно.
цитирай
4. bachym - joysii
25.03.2010 10:41
Защо ти го каза , къде
Аз ги забраних анонимните
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив