Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2010 15:27 - Килифаревски манастир
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 3334 Коментари: 13 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

       –        Защо спираш ?

        Виждала ли си  Вода която гори ?

        Довечера ще видиш !

        Нямам търпение , затова избрах този скучен проход !

        Скучен не знам , но удобен ?

        Удобната ми тя , видя ли че гори ?

        От време на време ти се случва да казваш истината ?

        За кое те излъгах , мила ?

        Каза ми – няма любов и после - Обичам те ?!

Кое е истината ?

        И двете , мила !?

        Ето пак , кажи де ?

        Любов – празна дума !

        Дай аз да карам ?

Караш като баба ми , философко дървен !

        Тя влюбена ли беше ?

        Искам обяснение ?

        Завий в гората ?

        Охо ?

        Към манастира , порочна !?

        Ааа първо да прегрешим ,  сега за какво да ходим !

        Тихо неприлична !

        Какво ме тихосваш , тук пише – първо е било

Търновска Книжовна Школа.

        От тук е тръгнал Патриарха на Русия , мила !

        И какво ?

        Може би затова говорим и се разбираме .... ?

        Не те разбирам !

Но обичам да ми говориш !

        Може би това е Любовта мила !

        А , да си дойдем на думата !

        Колко пъти съм искал , да се отбия тук !

        И защо не си го направил ?

        Ами ....?

        Ха , сварих те неподготвен ?

        Мисля , че съм готов ?

        Тук и сега ?

        Глупава Светица ?

        Ти кого имаше предвид – говорим и се разбираме ?

        Руснаците .

ИДЕЯТА МИ ДОЙДЕ КАТО ПРОЧЕТОХ 

ДЖАМИЯТА “БАНЯ БАШИ” В СОФИЯ



 



Тагове:   манастир,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - :)
24.03.2010 15:47
"– Не те разбирам !

Но обичам да ми говориш !

– Може би това е Любовта мила !"

Може би е само част от нея...
цитирай
2. bachym - martito
24.03.2010 15:57
Пътуваме заедно и живеем за момента , криволичим из живота и си подсказваме и дори когато не се разбираме, искаме да се почустваме и да се разберем.
Големи сме доколкото можем да оценим "големите" неща
Това е за мен .... :)
цитирай
3. martito - Споделям казаното от теб:)
24.03.2010 16:02
Споделям казаното от теб:)
цитирай
4. hikma - благодаря bachym
24.03.2010 16:17
харесва ми, поздрави
цитирай
5. bachym - hikma
24.03.2010 16:18
От теб ми дойде идеята :)
цитирай
6. bachym - martito
24.03.2010 16:19
Виждала ли си Горящата Вода в Прохода ХаинБоаз :)
цитирай
7. roza17 - И аз не те разбирам, но това не ми п...
24.03.2010 17:02
И аз не те разбирам, но това не ми пречи да харесвам това, което пишеш:).
цитирай
8. kaprizna - Стига си ги водил тези мацки
24.03.2010 18:28
по разни затънтени кътчета ,ще им се завие свят...
И романтично-еротични клипове им пускаш...ще започнат да припадат по пътя...
цитирай
9. mamas - Интересен диалог...
24.03.2010 21:39
Виждала съм я горящата вода. За пръв път - през лятото на 1974 (точно там бях на една лагер-школа).

Поздравления!
цитирай
10. bachym - mamas
24.03.2010 21:53
Tи си уникална
Душа :)
цитирай
11. mamas - Виж,
24.03.2010 22:10
имам предвид точно Горящата Вода в Прохода ХаинБоаз :)
Но спътничката на твоя герой май за друго намеква в началото ;-)

Приятна вечер!
цитирай
12. joysii - Hi
25.03.2010 09:53
Много хубаво пролетно настроение.
Околностите на Килифаревския манастир предразполагат точно към нещо подобно-грях-като за последно и после манастирска тишина,безвремие и упойващ аромат на свещи ,пролет и тамян.
Невероятно е.Не пропускай това в живота си.Опитай го.
цитирай
13. bachym - joysii
25.03.2010 09:59
Благодаря ти за коментара
И пожеланията
И на теб така ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив