Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 23:16 - Македония в мислите ми
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 1758 Коментари: 2 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Македонските митничари на Деве Баир – Гюешево. А българските ,  а ?

 Какво искат ?   Защо така ?

Институция ?  

Каква институция съм аз ?   Българска институция !?

Срам ме е от институцията ! 

Значи и от мен самия !?

Така ме беше срам , като слушах хората от трибуните , последните 30 години !?

Сега съм  СТОИК и за нищо не ми пука , за нищо , само за децата .

Ето я магистралата Белград (Београд) – Атина .

Трябваше да има магистрала България – Охрид . Ама няма .

         „ Що ми е мило и драго – во Струга града дюкян да имам „

Това е било едно време – пораснах с тази песен .

За Скопие нищо не знаех – имаше го на скалата на радиограмофона който ме свързваше с Големия Свят като бях малък в Котел .

Има за всеки по нещо тук . Един вижда джамиите , друг модерните пространства ,  трети конника който ако не е Александър дъ Грийт , може да е на Скендербег . Видях албанските знамена в крайния квартал – заприлича ми на квартал „Бенковски” в Ямбол.

Дрехите и десените им са различни – физиономиите на хората също . Е сякаш видях , съседа  но не , не  може да е той !

Видях и българската група . Няма как да не ги забележиш ? Ако не ги забележиш ще ги чуеш ?

Тази червенокосата , мале с такава жена  в Тетово отивам ?

        Ще отидем ли в Тетово ? – питам червенокоската .

        Моля ?

        Шар Планина , там ...

        Тъпанар !

Спаска Митрова  се сещам и Македонски Съд . И Български Съд

Далеч от тези работи далеч .

В Охрид съм и се сещам за Айтос . „Охридското Езеро”

Голям праз , на Сърница е не по-малко красиво .

        Хайде да отидем до Албания ?! – ха „моята” червенокоска от Скопие .

        Може ли и аз да дойда !  - предлагам и се аз

        Тебе  , кой вятър те довя ?  - ме шибна с косата си сладураната

        Пролетния !  - натрапвам се аз .

        Ще ми дишаш праха към Поградец !?

        Ще те въздишам !?

        Мечтай си !?

        Човек е толкова голям .... !

        Нали те разкарах ?

        Хайде да се разкараме ?!

        Абе ти от дума не разбираш ли ?

        Разбери ме ?

        Ясен си ми ?

        Притъмнява ми от теб !

        И ?

        Проясни ме !

 

 

 



Тагове:   македония,   мислите,


Гласувай:
15



1. rosidi - ехххх
12.04.2010 16:50
хубаво е в Македония, но червенокосите не са такива...не са:))))
цитирай
2. bachym - rosidi
12.04.2010 17:12
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив