Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 12:27 - – Изригването на Вулкана
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 1797 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Струваше на ...ската индустрия ...илиона  евро !?  - давам ухо на новините от банята , докато се бръсна за новия ден .

        Най-засегнати са ....

 
Засегнати били ?

В евро ?

От Вулкан ?

В Исландия ?

Искам и аз да съм засегнат .

Да имам евро .

Да видя Вулкан

Да отида до Исландия .

И аз съм по-добре , че не съм засегнат , така ли ?

Ами да кажат тогава по новините и добрата новина , стига само лоши новини !?

Гражданинът Д.Б. от Ямбол не е Засегнат от Вулкана Ееямеякатил !

Да ме интервюират .

За да мога да се похваля , че нямам евро .

Че много добре знам какво е Вулкан и че най-вероятно ще се задоволя да го гледам по Дискавъри или от филма „Вулкан” .

Че за разлика от доста исландци , аз знам че Исландия е една Словесна Грешка .

Но всъщност аз искам да съм засегнат .

В евро . За което искам да си заработя евро .

И искам да видя на място Помпей .

Е за Исландия не напирам .

Първо да видя Македония , Сърбия , Албания , Румъния , Турция и Гърция .

Да отида в Западните Покрайнини , Банат и Болград .

Да се чувствам засегнат , и България също .

Омръзна ми да съм незасегнат .

И да съм сред хора , които не ги засяга(м)

– Ало , да не те засегнах нещо ?

        Аз не се засягам ,  момиче ?

        И ти е все едно ?

          С теб не !

 






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. edinman - Засегна ме ей!!!
29.04.2010 13:32
С песента-обичам я!Сега има да си я тананикам до довечера:)))
цитирай
2. bachym - edinman
29.04.2010 14:02
Ахааааааааа

:)
цитирай
3. roza17 - bachym,
29.04.2010 14:24
и мен ме засегна с Боно - много е секси..., но и с постинга. В случая единственото нещо, с което мога да те успокоя е, че много хора на тази планета нямат течаща вода. А ти имаш дори баня! Освен че я имаш, след душ пишеш хубави постинги. Така че, имам препоръка - поне 5 пъти на ден - душ! :))))

цитирай
4. bachym - roza17
29.04.2010 14:31
само се бръснах :)
цитирай
5. roza17 - :)
29.04.2010 14:59
Е, няма как да ти препоръчам да се бръснеш по пет пъти, ще си съдереш кожата...Ще се задоволим с един постинг на ден, тогава...
цитирай
6. joysii - Знаеш ли,
29.04.2010 23:29
не трябва да преставаш да искаш нещо и да се примиряваш или да се отчайваш, когато не се получава.Това не е начина да се почувстваш комфортно. По - добре е непрекъснато да искаш още и още и то неща, които биха те направили щастлив. Все някои от многото ще можеш да имаш и тогава ще си поне малко удовлетворен.
цитирай
7. bachym - joysii
30.04.2010 09:10
Добре :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив