Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 16:02 - Отвъд границата на моето минало
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 1528 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image



- Какво правиш , без мен ?
- Пътувам виртуално из Македония , Албания и Гърция !
- Мен ще ме вземеш ли ?
- В Крушево ?
- Защо точно в Крушево ?
- Чувствам , има нещо от миналото ми там  !?
- Крушево , Македония ?
- Да !
- Харесваш ми такъв  , като сега ?
- Може би защото наскоро се сетих за миналото си .



Тагове:   моето,   отвъд,   минало,


Гласувай:
14



1. joysii - Наистина, случва се понякога, ч...
03.05.2010 18:40
Наистина,случва се понякога,човек да го обземе усещането, че дадено място го привлича по странен начин.И когато отиде там ,дори за първи път,се чувства спокойно и комфортно.Сякаш на мястото си.
Може би бегъл спомен от минал живот...кой знае....пък и не е нужно да си го обясняваме.
цитирай
2. edinman - Хубаво го каза Джой...
04.05.2010 00:10
Има такива места,където витае нещо необяснимо притеглящо!Не се връзва с никаква логика.
цитирай
3. roza17 - Логиката е в нас
04.05.2010 15:36
"Що сте толкоз натъжени, натъжени нажалени..." Крушевци от "бугарска мало". Прочетох за Крушево, след твоя постинг. И аз се сетих за миналото си. Благодаря ти, Момчиле.
цитирай
4. sevdabg - Отвъд моментите на моето завръщане
05.05.2010 07:49
Отвъд моментите на моето завръщане
там дето всичко ми беше мило
една ръка, една усмивка....
едно пропуснато начало....
дали бе виртуално то,
или действително се случи?
остана спомена красив,
останаха безброй поуки :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив