Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2010 10:43 - Въоръжени до зъби
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 967 Коментари: 2 Гласове:
5



Не, не говоря за оръжията за масово поразяване.

Като политиците, яхнали вълната на народното доверие, които не знаят нито какви са и защо са, но знаят че искат любовници и власт.

Или за вечно неизправния тласкател за питейна вода, който често поставя 60 хиляди ямболци на колене и без вода.

Отдавна беше, когато престанах да мисля, за ОМП.

Преди години отидох да видя едни приятели в Брацигово и насреща ми градския Луд.

Значи аз се отнасям уважително към тези градските луди, всеки град си имаше поне по един.

Внасяха цвят и будеха умиление.

Сега не ги виждам нещо, може би защото сега всички вървим и си „приказваме” – като луди.

И спира се той до мен?

– Ама руските подводници ааааа ?! – ми казва съзаклятнически

Веднага го разбрах какво ми каза! И престанах да си мисля за оръжията за масово поразяване.

Но времената се смениха, и ние загърбихме ОМП и масово се въоръжихме – поединично?!

Народа се въоръжи !

Ние българите винаги сме обичали оръжията, нали така?

И понеже всеки сам за себе си, стана страшно. Сложил човека картечницата на улицата и ми вика

– Даваш ми нещо и тогава те пускам да минеш ?! – Частна митница.

За да съм ясен, ще ви кажа:

Не ме е страх от хлапака с БМВ – то . Ама струвало 100 хиляди.

Глупости. Струва два лева и пет стотинки. Два за бензин и пет за кибрит.

Не ме е страх от тези дето категорично знаят . Аз категорично ги отбягвам такива.

И да им говоря те слушат само категоричните си знания.

Не ме е страх, че ще ме „застрелят” – с куршуми с думи или с безразличие.

Само да мога да продължа да се влача напред.

Страх ме е от тези които имат само Щит и Броня

Че мога да ги заобичам ?!

 

J



Тагове:   зъби,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Не ме е страх ....
19.02.2010 19:53
"Не ме е страх, че ще ме „застрелят” – с куршуми с думи или с безразличие.
Само да мога да продължа да се влача напред.
Страх ме е от тези които имат само Щит и Броня
Че мога да ги заобичам ?!"

Прекрасно звучи.При теб акцентът винаги е на финала.Понякога си мисля дали да не ти прочитам само последните 3-4 реда./Шегувам се,разбира се./
Поздрави.
цитирай
2. bachym - joysii
19.02.2010 20:04
Написал съм го и за теб.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив