Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2010 17:18 - Отстрани
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1425 Коментари: 2 Гласове:
5



        –        Да загубите два дни от морето ? – чудя ви се

        Трябваше да изчакаме Бисер ? – обясняват ми  те

        Ами той на колко на, 22 – по голям мъж от мен е станал ?! – настоявам аз

        Остави хората на мира – прекаляваш ?!  - кастри ме жена ми

        Добре де, Милена можеше да дойде с нас ? – дотолкова не мога да ги разбера че продължавам да питам

        Да я пусна на триста километра с автобуса ? – Жана и преди си беше такава

        Само осемдесет. Ааа…. чичо Камен каза че ще ме вземе от Ловеч ?! – намесва се и Милена – дъщеря им

        Да , щях да дойда и до Сомовит, ама нали видях колко е разбит, пътя ?! – няма за какво да се оправдавам, а сякаш го правя.

        Стига глупости Камене, да ти създавам затруднения – как ме виждаш ?  -   възмущава ми се Стефан

  Това били северняците българи, по теорията на жена ми. По-студени и прагматични от      „южняците” . Не знам, аз съм расъл по средата.

 От години не бяхме ги виждали тези наши  познати.

 Бяхме до Ловеч, ей така за идеята. И им звъннах, хем децата да видят Дунава. И се видяхме .  „Заведох” ги на  Крушунския водопад  и там уговорихме морето.

Как ли ни виждаха отстрани? Със Стефан ни събра работата – твърде различни сме ?!

Да даде двадесет хиляди за  кола – и без да го питам, то се вижда.

        Страхотна кола сте си взели, има и бордови компютър, нали  ?

        Познаваш ме , има разбира се, ела да ти я покажа !

Четири годишна, взех я от един – ей не отстъпи от цената, а аз се бях омагьосал?!

Оборудвана с всичко.  Не заслужавам ли и аз най-доброто?

        Разбира се че заслужаваш ? – не лъжа,  Стефчо си е кадърен

И почнахме със салатите и  ракията. Поставяхме липсващи парчета в пъзела на животите си.

Какво са направили от Милена .

Не бях я виждал откакто си тръгнаха към Плевен.

Изящна като лък и остра като стрела. Много остра, само да опъне тетивата.

        Какво спортуваш , Миленче ? – дали изобщо ще ми отговори

        Ходи на танци ?  - със секунда по рано ми отговаря Жана

        Мога да говоря ? – остри се Милена.

Искам и джогинг ама  ?  Твоя приятел не ме пуска, сама ? Утре сутринта  ще ..

        Да си ги нямаме тия ? – нерви се Стефан, други са сега времената.

        Все нещо ти е виновно ?  - не отстъпва Милена

        Казах , не !

        Аз ще отида с нея ? – ако ме иска

        Добре чичо Камене ! Ама рано в 6.

…………………………………………..

Милена е ослепителна до съвършенство. Просто е съвършена.

        Миленче аз ще остана и бавно ще те следвам?!

        Далече ли е до края ?

        Два километра , ще те чакам на средата !

Толкова е красиво наоколо , че за равновесие,  само за равновесие

   чадърите са от край до край. И са скъпи.

        Ще постоя под чадъра, мила , безплатно ?! – чувам пред мен женски глас.

 Хубава и гола. И гола и хубава.

        Добро утро ! – поздравявам Красотата аз

        Добро да е ?

        Най-красивия плаж който съм виждал ? – и пак не лъжа

        Значи нищо не сте видели ?!

        Мисля , че видях достатъчно ? – мигам уж от слънцето

        Знам !

        И откъде знаете

        Личи си , успелия мъж. Питието което пие е много на години в сравнение с момичето с което тича.

        Пия сунгурларска  гроздова с приятели !

        Често ли ? – закача се тя.

        Сега, един път повече, надявам се ?!

        Утре ще „бягаш” ли ?

        Вредно е и …?  - смея се аз

        Ела тогава да поговорим ?

        Добре !?

        Познаваш ли я ? – можела и да се усмихва Миленчето ?

        Да ! – смея се аз

        България е малка ! - залива се от смях Милена

        Мисля ,че не  е. Дано го разбереш Милена !?

  

  



Тагове:   отстрани,


Гласувай:
5



1. joysii - Познаваш ли я ? Да ! – смея се аз.
23.02.2010 22:18
Онова чувство...,че познаваш някого съвсем добре,независимо ,че е пред теб от пет минути,или си разменил с него няколко изречения без дори да си го виждал.
цитирай
2. bachym - joysii
24.02.2010 11:26
Случайни и неслучайни и незабравими срещи :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив