Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2010 09:41 - Зимата си отиде
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 2005 Коментари: 9 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

А с нея си отиде част от мен .

Чак сега разбрах какво означавало това клише.

По-точно какво означава това клише за мен.

Такова беше усещането и миналата Зима.

Тя мина различно от Тази , но усещането беше същото.

Миналата Зима си отидоха част от страховете ми.

Че съм сам и сам се боря с Виелицата – разказах го

Тази Зима си отиде още нещо.

Даже не мога да определя точно, какво ?

Отиде си и ме направи по-добър ?

По-добър за кого , обаче ?

За хората които ме търсят ?

За хората които се сещат за мен?

За хората които се досещат за мен?

За хората които ги е яд на мен ?

За хората които искат да спорят с мен?

За хората които искат да си го изкарат на мен

За хората които очакват да го направя.

За хората които очакват да се поправя.

Останалите не ме интересуват ?

Значи част от зависимостта ми си е отишла?

И съм станал по-свободен

Обичам Зимата !

 

И ще запея на различни езици

Без английски – омръзна ми  J

Свободен съм да избирам !









Тагове:   отиде,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Браво!
21.03.2010 09:52
Освободи се от страха и ще си свободен !
цитирай
2. joysii - Завиждам ти
21.03.2010 12:25
Това ,което си отиде от мен тази зима ,ме направи безкомпромисна и малко зла.
Да съм добра? Боже мой, какво беше това??
Всичкте ми надежди са свързани с пролетта,макар ,че аз обожавам есента,както и да е.
Пролетта е свежест и амбиция,есента е носталгия и меланхолия.
Постингът ти е хубав.
цитирай
3. bachym - bven
21.03.2010 13:00
Този който го казва има поне един бодигард :)
Както казваше моя приятел АЛФ :)
цитирай
4. bachym - joysii
21.03.2010 13:00
Безкромпромисна - добре
Зла - към кого
Не към такива като мен - нали :)
цитирай
5. anian - Свободен съм да избирам ! На...
21.03.2010 14:37
Свободен съм да избирам !

Най-хубавото усещане за Свобода.:)
цитирай
6. bachym - anian
21.03.2010 14:51
Да много е гот да можеш да си го позволиш :)
цитирай
7. kaprizna - Винаги посрещам пролетта
21.03.2010 17:59
с надеждата и вярата за нещо по-добро,по-истинско,по-стойностно.....за едно ново начало...
цитирай
8. roza17 - Сякаш през сито всяка година отс...
21.03.2010 19:41
Сякаш през сито всяка година отсяваш това, което не ти е било нужно. Ставаш по-добър. Има и други хора - като отсяват и стават лоши...Виждаш ли - щастлив си!
цитирай
9. анонимен - ti dori na razbra
21.03.2010 21:16
http://w.vbox7.com/play:8eb39873&al=1&vid=
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив