Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 10:56 - Близо
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 2246 Коментари: 4 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

      –        Добро утро !?  - още преди месец трябваше да я поздравя , когато я срещнах за пръв път . Ех провинцио , свита и смотана .

        Добро утро ! – а аз шматарока „знаех” , че няма да ми отговори . 

И спряхме  странично ,  и се оглеждаме .

    А ... ?  - главата и е малка , очите и зелени . Другото го бях огледал , отпред и отзад .

        От танците се познаваме , нали ?! 

        Кои танци ? –  ааа, тя ме пита , а аз си я представях докато се полюшва пред мен

        В читалище „Зора”  ? Народните танци !?

Но вече не ходя .

        Защо така ?  -  ръцете и са като на момиче .

        Преместихме се  долу до реката . Не че е далече . То , самото местене . Сменяш стереотипа . И ...

        То в нашия град , кое ли е далече ?  - и аха да я пипна .

        Аз съм от далече ! Врачанка съм !

        Никога не съм ходил във Враца ?

        Не си загубил нищо !

        Защо , моя колега е от Враца ? Много е точен , Ивайло ... ?

        Имах съученик – Ивайло във Враца , викахме му а .. ?

        Гайката ?!

        Точно , ха не съм го виждала от години ! Да го поздравиш от Мими !

        Димитър  , приятно ми е !

        И на мен !

        Аз не съм ходил на танци !

        И аз не съм ходила !

        Омъжена ?

        Не ! Да разбира се !  И ти си ...женен !

        Човек дори добре да живее !

        Елате ни на гости , къщата до подстанцията – двора е градина , не може да я сбъркаш !

        Онази с лозето ?

        Да , знаеш ли я ?

        Купувахме я преди няколко години ?

        Това не може да се купи ?

        Разбрах ?

        Може и довечера , ще ви чакаме !

Приятен ден !

        Приятелко !

 

     




Гласувай:
15



1. roza17 - Хей, запази последния танц. . . Н...
08.04.2010 11:28
Хей, запази последния танц...Нищо, че не ходиш на танци:):):) И освен това - НЕКА ДА Е ЛЯТО!
цитирай
2. bachym - roza17
08.04.2010 11:32
Винаги съм искал да ходя на танци .
Хайде :)
цитирай
3. joysii - Близо..
08.04.2010 11:50
до мене беше ти... и т. н .Има една песен с такова заглавие,на Вили Кавалджиев.Стара и прастара,но с хубав текст.
Бе не си и толкова смотан ,съдейки по хрумванията ти за нови познанства напоследък...
цитирай
4. kaprizna - bachym,
08.04.2010 14:01
Не се заплесвай,а действай!

http://vbox7.com/play:a1b1a7bf
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив