Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 16:54 - Около Света
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1199 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

       –        Тук няма нищо , още !?

        Само Карфур работи , ми казаха!

        Ама не бил голям  ?

        Тате ледената пързалка дали ще работи ? – пита , дъщеря ми , дочула репликите на непознатите .

        Така ми казаха ,и в интернет страницата на Мол -„Галерия” го пише ! – но и аз се усъмнявам .

      Накъде ли е ...?

        Ето тук показват стрелките ! – ме светва щерката .

„Браво бе „ – добре се ориентира малката .

Аз си останах неориентиран .

Може би ако баща ми ме водеше тук там !?

То от Котел почти не излизахме .

Най-много до Нейково .

Така и не ме заведе на Равна , на Зеленич , на Коминчето , на Талим таш .

На Пиздра  , там  ме води , но то бяхме в голяма група и аз съм бил на 7-8 .

      – Паркинга е голям , като в Констанца , но тук е над земята ! – констатира малката .

        Пловдив е голям колкото Констанца , мисля ! – гледам я как пази равновесие на кънките . Нека сама ги усети , после ще я напътствам ако мога , или ще помоля някой ?

Какво ли ще си спомня дъщеря ми от мен ?

       Да знае за хубавата вода на Пиздра , да помни Вития Вир , но да вижда отвъд Гръцки дол , Баба Вида и Урушките скали .

Да попива Вселената като Хъбъл , не , съвършено да Я попива .

Да излиза от всяка  ...

        На колко години е сладуранката ? – гледа към щерката , жената  застанала до мен .

        На 10 ?

        За 4-ти клас , а изглежда като за 2-ри ? – продължава тя .

        Расте само на хубост ! – вече ми е дежурна тази реплика .

        Сякаш не се храни ?! – и това съм го чувал много пъти ,

        Енергична е , и няма умора в нея ? –това им казвам на всички .

Ето онзи ден , ходихме в Турция , тя се умори последна ! – истината и казвам .

        А ние ходихме в Египет , миналата година ?

Ще наглеждате ли моята , че била жадна , ще отида да и купя вода ?

...И я отнема (както казват в Кюстендилско), ходих да наливам вода , че прежадня детето ?

И като се върнах , гледам на пързалката , три красавици - принцеси и две момчета – техните кандидат принцове да опитват непохватно пързалянето .

Видях себе си на Нейково на заледената Голяма Поляна над селото .

      Е принцесите бяха в книгите , тогава .

      Тези момчета са за завиждане .

      И аз така .

      – Ха , тук настъпило оживление ? – върна се непознатата жена .

      Но леда не е като на истинска пързалка и кънките са едни , обикновени ! – бързо ми разяснява тя .

      

        Ей , пак флиртуваше ! – промърморва жена ми , на светофара .

        Кога това ? – съм си весел аз

        Като онзи ден ! – настоява жена ми .

      Със служителката на бензиностанцията !?

        Направи и впечатление номера на колата ! – така си беше .

        Да бе , номера !?

        Ямболски номер , на Околовръстен Път – Север – Добрич !

Какво чудно има ?! 



Тагове:   Около,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Дъщеричката ти изглежда много с...
12.08.2010 17:39
Дъщеричката ти изглежда много сладко хлапе.Бъди спокоен, когато порасне ще си спомня всички екскурзии с тати и мама.
А тиии....да внимаваш с мацките по бензиностанциите!
цитирай
2. roza17 - :)
13.08.2010 11:22
Хареса ми разказът ти. Разбрах го:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив