Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2010 15:21 - На морското равнище
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1464 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тогава , напуснах Шумен през Дивдядово .

И се заричах да не стъпя повече нa „това място” .

Толкова страдания ми причини .

Добре , че съм издръжливо „копеле” !

Не , това не беше моето – „My kind of place”

Дет се вика – „моя тип място” – да ге !

Да се чудиш Пирката от Плевен , какво правеше тук ?

Ами аз какво правех ,а ?

Избрал си , без да разбираш или са избрали за теб ?!

Онзи ден четох в Интернет , за едни младоженци дето избягали с гумена лодка от България , през 1966 г.

Направили сватба в Созопол , казали на приятелите си и избягали .

Едва се добрали до турския бряг на Инеада .

Не можели да търпят ?!

Върнали се след „промените” , но останали разочаровани ?!

Малко след това той умрял като почетен гражданин на едно френско селце на брега на морето .

А може би са били разочарован от себе ,а ?

И (или) са мислели на френски ?!

Е аз изтърпях !

И (или) мислех на български !?

Българска черта ?!

Български език , бе майна !?

И защо да е за лошо ?

За лошо го казват тези , дето не мислят  на български ?!

На мен ми вървят езиците .

Но тъй не научих друг освен руски !

По едно време мислех и на руски !?

Трябва да сбъдна мечтата си да проговоря на унгарски ?

Това е по интуиция някаква ?

Ще проговоря на турски на румънски , сръбския той е ясен , обичам да го слушам ,само гръцкия, ъъъъ ,с тях на английски !

Дайте ми опора и ще проговоря !?

А бе , нали и „сам войнът – е войн” ?

Или както сега е модерно – „Уан Мен Шоу” !

Вярно бе , не съм си пускал скороIllйs

Ние ги мислим като „унгарци”

Те се мислят като „magyari”  - т.е. мадьяри .

Предците ни са били по-близо .

Наричали са ги маджари !

Обичам унгарския , ааа ,  и унгарките !

Трябва да се обича !

Напред към Балчик !

Кафенце .

Цигара .

Чакай  бе,една унгарска шафрантийка, на изпроводяк от Шумен !

Жужа Конц !

Никито като фен докрай би казал :

Конц Жужа !





 

 



Тагове:   морското,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Мноооого миткосваш!
24.08.2010 17:19
Мноооого миткосваш!
цитирай
2. bachym - joysii
25.08.2010 09:52
да ?!.><=

:)
цитирай
3. milenich - ...
28.08.2010 09:22
Благодарско Бачиме за "Илеш". Не бях ги слушал от абитуриентския бал на Ким Чен -ир. Минах по целия тефтер. Други такива съкровища криеш ли?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив